Grünerløkka Legesenter AS

Hausmansgate 19 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grünerløkka Legesenter AS

Kunnskapsrik og støttende

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Jeg har flere alvorlige sykdommer og må gå til legen ofte. Jeg har vært hos Ragne i snart 6 måneder. Dette er første gang jeg føler at en lege virkelig blir involvert i problemene mine og prøver å hjelpe meg så mye hun kan. Jeg opplever Ragne som svært kunnskapsrik og jeg er godt forstått. Det er veldig greit å få time både på klinikken eller på telefon.Jeg føler meg veldig trygg med henne og at hun lytter til meg.

Kald og overlegen

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Har vært hos Ragne 2-3 ganger, og har synes hun har pratet over hodet på meg og vært kald.

Toppet seg da jeg gikk til henne angående spiseforstyrrelser, da hun begynte snakke om seg selv og hvor lite hun spiste i en periode og hvor mye hun la på seg etter graviditet.

Det var en vikar tilstede, og de snakket mer sammen om egen helse enn med meg.

Sa direkte at hun ikke kunne henvise meg videre til offentlig paykolog.

Fikk med andre ord ingen hjelp, og hikk ut av timen med å føle meg dårligere

God til å skrive sykemeldinger derimot.

Ikke fornøyd

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Oppfattes dessverre som lite imøtekommende, sympatisk og forståelsesfull. Byttet fastlege etter første besøk da jeg ikke følte meg hørt eller ivaretatt på det jeg kom til legen for. Veldig synd! Har tidligere vært hos en av hennes vikarer, og det har vært helt ok.

Hyggelig men utilgjengelig

Lege: Naresh Sugandiran Skrevet

Har hatt ham som fastlege i ca. 1,5 år. Oppfatter Naresh Sugandiran som en flink lege, men han er alltid forsinket og man føler man må haste litt gjennom timen. Opplever også at legekontoret drives med stort antall vikarer som ofte byttes ut, og det er derfor veldig sjeldent jeg faktisk har truffet fastlegen min. Disse vikarene har jeg for det meste hatt veldig gode opplevelser med, og jeg føler både fastlegen og vikarene har gjort mange undersøkelser og ikke er redde for å henvise videre. Men én vikar jeg har møtt på virket nedlatende og uempatisk og jeg gikk gråtende ut fra den verste legetimen jeg har hatt. Så man vet aldri hva som venter en når man bestiller time her. Det er vanskelig å føle at man blir helhetlig og ordentlig fulgt opp når man får ny vikar hver gang, så jeg prøver meg derfor på et annet legekontor nå.

Det er enkelt å bestille resepter og timer i appen (patientsky). Når man sender andre henvendelser får man svar samme dag. Da jeg begynte å gå til dette legekontoret var det mulig å få timer neste dag, men nå har det blitt lengre ventetid for ledige timer. Må ofte vente 40 min etter bestilt tid før jeg faktisk kommer inn.

Dyktig men som regel er det vikar

Lege: Naresh Sugandiran Skrevet

Naresh er dyktig når man først får time med ham. Dessverre er det som oftest vikar, og vanligvis ny hver gang. Det utgjør en stor risk for at historikk ikke blir lest, og man dermed ikke plukker opp sykdommer tidlig. Anbefales om man faktisk får time med ham hver gang.