Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Kyndig

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Bra lege og sympatisk person! Tar imot meg med et hei og välkommen, et smil og et fast handslag! Jeg blir lyttet til og tatt på alvor! Vil på det varmeste anbefale han som fastlege. Det kjenns veldig tryggt!

Selvmotsigende og usympatisk

Lege: Mufid Baker Skrevet

Full av selvmotsigelser og kunne ikke hjelpe meg med noe av det jeg kom for. Presterte å si til meg at det jeg sa ikke betydde noe for han, og da jeg konfronterte han med hvordan han kunne si noe sånt så benektet han at han hadde sagt det. Misforstår lett og er sta. Følte meg ikke ivaretatt hos han.

Sa han ikke kunne ikke hjelpe meg med noe av det jeg kom dit for, og da lurer jeg på hva en leges jobb er?

Han skrev to ufattelig dårlige "sykemeldinger" til læreren min, hvor jeg blir satt i et dårlig lys som "påstått syk", full av skrivefeil. Måtte få han til å skrive et nytt da han utleverte meg mer enn han burde i det første eksemplaret, og han ble i tillegg sur da jeg påpekte at han hadde gjort det da han selv sa at det ikke hørte hjemme i en sykemelding.

Aldri opplevd å bli tatt så lite på alvor av en lege i hele mitt liv, enda jeg har hatt et par dårlige leger før dette.

Takk til den søte resepsjonisten som delte ut to kleenex til meg etter mitt besøk der.

Veldig bra!!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er nøye, tar tak i din problematikk og henviser deg deg videre til spesialist om det trengs. Føler at min helse er i trygge hender der, og at den følges riktig opp. Han tar seg tid om det er noe som trengs og bruke tid på så da blir du ikke kastet ut etter 10 min.
Selvfølgelig kan han som alle leger og mennesker bli stresset, men det veies opp for.

Kunnskapsrik og en lege du kan stole på.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Lett å få kontakt med, lyttende og viser interesse for din fremstilling av problemene.
Han gjør vurderinger ut fra sine kunnskaper om ditt sykdomsbilde.

Ser deg og bryr seg!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Veldig nøye og eminent lege. Jeg følte meg rask trygg på at han faktisk brydde seg og og lyttet til meg. Han gjør nøye undersøkelser før han gir sine meninger. Jeg oppfatter han som en ærlig og seriøs lege. Den beste jeg har vært borti.
Kvinne, 28