Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

En god fastlege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Både jeg og familien er veldig fornøyde med dr. Baker. Han hører etter hva jeg sier, er konstruktiv og løsningsorientert. Føler jeg blir tatt på alvor. Veldig lett å få time hos ham og kort ventetid. Veldig koselig sekretær. Kommer aldri å bytte min fastlege.

Faglig flink lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Kompetent doktor!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Både jeg og familien er veldig fornøyde med fastlegen vår. Han tar seg alltid god tid, er blid og hyggelig og ikke minst har han gjort en utmerkende jobb med diagnosen til min mann. Vi er så takknemlige for å ha byens beste fastlege!

Terningkast 1

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Tar seg ikke tid til å lytte, men er opptatt å danne sine egne konklusjoner uten å gi en grundig undersøkelse og utredning.

Null tilstedeværelse, usympatisk og tar deg ikke på alvor. Ønsker å bli fort ferdig med samtalen. Har hatt store fysiske plager i hode, men diagnoserer at det er noe psykisk med en gang og flink til å sende deg hjem med resept på antideprissiva.

Anbefales ikke.

Anbefales

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg har hatt dr Baker over mange år og er veldig fornøyd. Han er en dyktig og flink lege. Alltid tilgjengelig, når jeg har behov for det. Veldig koselig og hyggelig sekretær.