Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Verdens beste fastlege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Dr. Baker er medmenneskelig, dyktig og jordnær. Min helsesituasjon er komplisert. Han bruker alltid den tiden som trengs til å hjelpe meg. Han tar meg på alvor og jeg er alltid fornøyd når jeg drar derfra. Veldig hyggelig legesekretær å.

Dyktig lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Baker er veldig god lege. Han er en av de beste legene i byen. Han finner fort ut av hva som er galt og gir rask hjelp.

Veldig god lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Strålende fastlege. Han er tilstede og dyktig! Han viser stor forståelse og virker æ genuint interessert. Legesekretær er veldig hyggelig.

Ikke tilstedeværende

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Førsteinntrykkene var bra, men da jeg virkelig trengte hjelp, opplevde jeg gang på gang null tilstedeværelse. Han så tvers igjennom meg, avbrøt meg gjerne midt i en setning, lyttet ikke - hørte ikke det som ble fortalt - som førte til feil diagnose i sykemeldinger - som igjen får andre konsekvenser.
Han har bevisst handlet mot min vilje, dannet egne konklusjoner og kjørt sitt eget løp - ut fra egen virkelighet. Han var en ødeleggende faktor da jeg - som pasient - behøvde en lege som var tilstede når jeg oppsøkte han.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mufid Baker Skrevet

Imøtekommende og trygg, lytter godt. Tålmodig og veldig kompetent. Jeg har byttet flere leger, men definitivt den beste lege jeg har hatt.