Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

En flott lege!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er en meget interessant og engasjert lege som har empati og forståelse, føler jeg blir tatt mer enn seriøst og han følger opp mer enn 100% hver gang jeg er der.
Tar seg god tid til å lytte,(den første legen som har lyttet ordentlig. han handler også med en gang det er noe alvorlig. Jeg håper han blir på Chr.lund legekontor, da jeg setter utrolig pris på kompetansen til Weis-Fogh.

En god lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg har gått til Baker i mange år. Rolig, blid og hyggelig. Tar pasientene på alvor og veldig effektiv. Veldig hyggelig sekretær.

Bra lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Enkel å kommunisere med. Forklarer og beskriver sjukdomsbilden, samt hur medisineringen påverkar kroppens organ.

Anbefales ikke

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Sløv og lite tilstede. Uinteressert. Møter ikke blikket, leser ikke journalen før du sitter i stolen. Svarer på private telefoner midt i konsultasjonen. Lite tillitsvekkende.

Lite empatisk og lyttende

Lege: Mufid Baker Skrevet

Han er rett og slett en dårlig lege.
Ved fysiske plager, ville han bare skylde på at dette var psykisk og gi medikamenter deretter..
Han lytter ikke skikkelig, vrir på det du sier og jatter med. Later som han er fryktelig opptatt, så han skysser deg ut av døra så fort som mulig. Virker nesten som om han vil ha flest pasienter som mulig, på kortest mulig tid..
IKKE finn på å gå til ham.