Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Merkelig

Lege: Mufid Baker Skrevet

Hadde vel ikke noe alvorlig, men jeg følte meg overhode ikke bra. Hadde vond i halsen, følte meg svak og slapp. Han sa at denne sykdommen som jeg har går rundt nå og det tar bare tid til det blir bedre. Jeg spurte etter hvor lenge tid det tar, han sa noe om flere uker. Ikke før jeg sa at tilstanden er ikke akseptabel for meg spurte han hva jeg jobber med og har kommet med foreslag hva jeg kan gjøre for å redusere symptomene for å føle med bedre. Det var ikke bra opplevelse fordi jeg følte meg ikke tatt på alvor.

God lege.

Lege: Mufid Baker Skrevet

Vi jeg og mine 3 barn har brukt Baker siden han begynte på Gressvik.
Føler at vi alltid får time når det trengs og at vi får den hjelpen vi trenger, Baker er alltid koselig og prøver at hjelpe så godt han kan. Hva gjelder sekretæren, så er hun alltid hyggelig og hjelpsom. Så alt i alt godt tilfreds med begge to.

en av de bedre, kanskje

Lege: Mufid Baker Skrevet

Baker har vært til dels tålmodig og er litt opp og ned på om han faktisk lytter til det en vil si. Han er i hovedsak en god lege - men har opplevd at han ikke har forstått hva jeg sier / ikke har lyttet til hva jeg sier. Gjennomsnittlig så er jeg fornøyd da han er blid og hyggelig - men man må snakke tydelig og stå på sitt innenfor noen områder.

Manglende norskkunskaper. Faglig sett, under middels..

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg oppfattet ham som egenrådig og stolt. Han snakket minst mulig og misoppfattet ofte det som ble sagt. Han ble lett fornærmet dersom en sa ham i mot, og rettferdiggjorde sine feiloppfattelser og feilvurderinger ved å skrive usakeligheter i journalen. Journalen bærer også preg av mye rot. Denne legen bør ta seg tid til lære seg bedre norsk. Legesekretæren forskjelsbehandlet pasientene ved å være direkte frekk mot noen og elskelig mot andre. Anbefaler ikke denne legen til noen.

God lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Han er veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Baker tar seg god tid og prøver å hjelpe meg da jeg oppsøker han.