Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Legen som mangler noe erfaring

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Er veldig dårlig til å lytte til hva pasienten har og si, lite erfaring med kroniske lidelser. men flink til å skrive resepter. savner både angelika og hilde. Tror jeg skal bytte fastlege..

Trenger noen år til med erfaring

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Hyggelig lege sånn sett, men distré. Jeg måtte selv fortelle hvilke tabletter jeg har fått med han. Manglende kontroll over medisiner, og hvilke henvendelser han selv har ordnet. Misforstår lett. Har ofte en følelse av å ikke bli tatt på alvor, eller lyttet til. Mangler en del erfaring og forståelse av kroniske smerter. Men han sender ihvertfall henvendelser, så det er jo sånn sett tak i han. Får raskt time hos legen, men hender man må vente litt.

kunne vært bedre

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Jeg hadde store forventninger til den nye legen, men føler at det mangler noe. Synes ikke at jeg blir tatt som person, heller som pasient nr. XXX på listen. Han gir inntrykk av å ha for lite tid.

Åpen og ærlig lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg synes at Baker er en god, lyttende og dyktig lege. Han gir god råd og veiledning. Jeg og ungene mine kommer ikke til å bytte den legen.

Mangel på empati?

Lege: Mufid Baker Skrevet

Baker er en arrogant, lite lyttende, frekk og lite empatisk lege. Hans fokus virker som er å rakke mest mulig ned på pasienten, istedenfor å komme med forslag på tiltak som kan gjøres for at pasienten får det bedre. Han kommenterer pasientens utseende på et negativt vis, blir irritert hvis pasienten har oppsøkt andre leger, f.eks. i forbindelse av gyn.undersøkelse... Helsesekretæren er derimot legen sin rake motsetning.