Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

GOD LEGE

Lege: Mufid Baker Skrevet

Opplever at Mufid Baker tar seg god tid og prøver å hjelpe meg da jeg oppsøker han. Han tør å stille krav til deg som pasient og det syns jeg er helt greit da mange går bare for å få sykemelding. Han har stått på for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger. Samtidig som han krever at jeg skal gjøre de tingene jeg kan for å holde meg friskest mulig.

Lege som er arrogant og lite sympatisk.

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg fikk time hos Baker og det var ikke en god opplevelse. Jeg opplevde han som lite samarbeidsvillig, arrogant og ikke var han en god lytter heller. Han "overkjørte" meg som pasient og han er ikke en lege jeg følte tillit til. En lege skal bygge en god relasjon med pasienten. Som pasient kjøper vi en tjeneste av Baker og denne må han innfri og vise pasienten repekt og invitere til et godt samarbeidsklima til pasienten. Baker får svært ulike vurderinger og det synes jeg er interessant. Jeg opplevde u\ikke han som en god lege.

Åpen og dyktig lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Mufid oppleves lyttende og rolig, med bred erfaring, Anbefales.

Fornøyd

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Veldig bra! Hyggelig, flink og imøtekommende :) .

Superlegen!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Hyggelig lege, veldig dyktig, men mangler fortsatt litt rutine. Men i hovedtrekk er han en av de bedre legene jeg har hatt. Veldig engasjert og oppriktig interresert i mine fire barn som også er pasienter. Ungene sier han er kul!