Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Kjenner meg overhodet ikke igjen i de vurderingene som har kommet inn her.
Jeg opplever Runde som en kjempe god lege. Han tar seg god tid og jeg føler jeg får forståelse for både tanker og bekymringer. Han har blikkontakt og viser interesse for pasienten. Ikke en slik lege som sitter å stirrer i dataskjermen mens pasienten snakker eller som taster på dataen mens man prater. Han er også flink til å ringe opp igjen dersom man ønsker å prate utenom timeavtale.
Super lege som hele familien benytter!

Arrogant og uniteressert i min helsetilstand.

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Virker som om fastlegen min ikke er interessert i å finne ut hva som er problemet når man ikke føler seg i form. Bruker tross alt av egen arbeidstid når man oppsøker legen og forventer at man får den hjelp man trenger, men så langt har dette fungert svært dårlig. Skal få byttet fastlege så fort som mulig, selvom det medfører at jeg må dra til et annet legesenter. Har generelt liten tillit til fastlege ordningen.

Svært fornøyd med fastlegen min

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Ved sykdom opplever jeg at jeg møter forståelse og jeg kjenner meg trygg på at jeg får den behandling og de råd som trengs.Får god oppfølging og blir raskt henvist videre ved behov for det, føler meg vel ivaretatt av fastlegen min.

Beste legen jeg har hatt !

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Kan bare gjenta det som er skrevet litt lengre nede på siden :
Du blir sett, hørt, diskutert med, og aldri "dullet" med.
Meget pragmatisk mann som vil ha tak i årsaker og sammenhenger, og ikke billige løsninger.Litt opptatt mann,men det er forståelig,da han er en suveren lege.

Lege

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Faglig dyktig og omsorgsfull