Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Trygghet

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Dr. Hippe gir følelse av trygghet, spesielt ved ting man kan synes vanskelig temaer å ta opp med ang. kroppen Det har hjulpet meg mange ganger. Dyktig allmennlege , er nå mln mening

Omsorgsfull ogøsningsorientert.

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Gjennom år og et omfattende sykdomsbilde har jeg benyttet Nedenes legesenter. I Dr. Sillerud møtte jeg en omsorgsfull og løsningsorientert fastlege. Takket være ham har jeg opprettholdt en vis livskvalitet. Av personlige grunner ble det nødvendig å bytte fastlege. Jeg har derfor fått erfare hvor heldig jeg har vært. Ny fastlege er mer opptatt av tiden en meg. Jeg velger derfor å sitte hjemme. Resultat at veien til pleie og rullestol blir mye kortere en den kunne ha blitt med en kapasitet som Dr. Sillerud.

Veldig utrygg og lite gjennomtenkt uttalelser ti pasienten

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Var hos Hippe! Ingen forståelse, og lite imøtekommende og litt frekk tone!! Ble livredd når hun ikke kunne forstå min situasjon. Hadde nerver og ptsd.langt tilbake i tid og slet mye. Alle med psykiske lidelser , hold der unna henne!! Blir dårligere etter en time med henne.

Uprofesjonell

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Gikk inn her for å få hjelp og en sykemelding siden jeg ikke kunne bevege armene mine, kunne derfor ikke gjøre noe arbeid.
Men da fikk jeg heller beskjed om at jeg kunne jo bare ta en egenmelding. Virket veldig uprofesjonelt.

Mottagelig

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Han lytter å tar deg alvorlig. Han fokuserer på det du har å si. Jeg er meget fornøyd. Rask og effektiv