Hisøy Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

FØLGER ALLTID OPP.😀

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Dag Johannes Nordhaug.

Det er en lege,med store bokstaver.
Selv om ha er på ferie i alpene.ordner han.......

Flink med barn

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Fastelege til mine 2 små barn. Veldig flink til å forklare å gjøre barna trygge. Vi får fort tilgang til hjelp.

Dyktig, interessert og tilgjengelig

Lege: Natalia Gundersen Skrevet

Natalia er kunnskapsrik, og er åpenbart interessert i å hjelpe deg. Hun er virkelig tilgjengelig når du har behov for legehjelp, og gir seg ikke før alt er så bra som det kan være. Veldig bra på oppfølging, og opptrer på en enkel og menneskelig måte. Topp fastlege, - kommer ikke på noe som kan bli bedre.

Ordentlig og god lege

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Har hatt denne fastlegen i x antall år og er godt over fornøyd. Han bruker tid når det trengs, henviser når det trengs og har alltid ett minutt eller to til overs dersom det er noe mer du har på hjertet. Det tar nesten 30 minutt å kjøre - og det er mange legesentre som er nærmere - men en god lege, de er det langt om, så da kjører jeg mer enn gjerne lengre enn jeg må. Alltid et råd eller to hvis man trenger - og var en god støtte da jeg gikk gravid - hadde aldri vært så rolig under fødsel hadde det ikke vært for at jeg gikk til han isteden for jordmor :-) Takk!

fantastisk lege

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

medmenneskelig lege som tar deg på allvor og tar seg tid til å forklare ting å høre på deg. jeg er superfornøyd, kommer aldri til å bytte lege. heldigvis fikk mannen byttet til han også. ja det kan være lang ventetid på venterommet, men det er det verdt