Strandsiden Legesenter AS

Kontakt

Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(333)
333 vurderinger
Tilgjengelighet
(251)
251 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(267)
267 vurderinger
Service
(235)
235 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Strandsiden Legesenter AS

Vikaren - veldig fornøyd

Lege: Shagun Bhatia Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært hos vikaren, [FJERNET AV MODERATOR], og er veldig fornøyd.

Hun hørte på hva jeg hadde å si, og tok meg på alvor. Som de andre legene på senteret tar hun de fornuftige neste stegene i en diagnosering. Som alle der gjør dobbeltsjekker de med medisinsk oppslagsverk for å være sikker på at de har fått med seg alt, noe hun hadde.

Jeg føler meg godt i varetatt og respektert som pasient hos Elisabeth.

Unngå denne vikaren for enhver pris

Lege: Shagun Bhatia Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

[FJERNET AV MODERATOR], vikaren for Shagun Bhatia, må være noe av det verste av leger jeg har vært borti noensinne. I legeyrket er man daglig i kontakt med mennesker som snakker om sine personlige problemer/sykdommer, og på grunn av dette er medmenneskelighet en egenskap som er absolutt nødvendig når man praktiserer som en lege.

[FJERNET AV MODERATOR] virker som en kald person som gir inntrykk av at hun bryr seg lite om hva som feiler deg, vier deg ikke oppmerksomhet, og holder heller ikke øyekontakt med deg. Generelt er hun en person som man får dårlige vibber av første gangen man tar henne i hånden.

Unngå denne vikaren/fastlegen om det er mulig. Esther Kraus Gundersen på samme senter er noe av det beste man kan få, og anbefales på det sterkeste.

vikaren

Lege: Shagun Bhatia Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har enda ikke fått møtt Shagun Bhatia, men har hørt mase positivt om henne så venter spent på at hun skal komme tilbake. Jeg har kun vært hos henne vikar, [FJERNET AV MODERATOR], og ser her at mange har samme meninger om henne som meg. Jeg fant henne arrogant og lite villig til å høre på mine kritiske refleksjoner eller svare mine kritiske spm til ulike behandlingsmetoder. "hun fulgte boken" veldig, og var ikke villig til å se utfor boksen, da hun bare avføyde meg. Kanskje ikke dette kreves, men jeg vil gjerne ha en kritisk reflektert lege som tar meg alvorlig og som ikke anser legevitenskapen som en ferdig utviklet disiplin og som et svar på alle problemer.

men for all del, tid har mye å si, så kanskje det ikke er vikaren som kun har skylden, men også systemet, da tiden som blir gitt hver pasient er minimal

Bør ha en bedre vikar

Lege: Shagun Bhatia Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg ble anbefalt Bhatia men siden hun er i permisjon ble jeg behandlet av vikar [FJERNET AV MODERATOR]. Jeg var veldig misfornoyd, fordi hun mangler kommunikasjons kunnskaper. Jeg hadde følelse at jeg ikke ble tatt alvorlig. I tillegg ved begge timer( og ved to helt forskjellige problemer) sa hun at "hvis jeg går ned i vekten alt blir sikkert bra". Siden jeg er nemlig "bare" 3kg overvektig, dette høres alt for lite seriøst og veldig fornærmende. Da jeg pekte på det spurte hun meg: "Og hva har du tenkt å gjøre da?" Kanskje hun som lege bør vite "hva som skal gjøres"?!
Mannen min oppsøkte legen også og han er ikke overvektig, men han fikk sammen beskjed. Hun bør ta pasienter på alvor og lære seg litt å kommunisere med sine pasienter.

Lite sensitiv vikar

Lege: Shagun Bhatia Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er ingen vurdering av Shagun Bhatia, men hennes vikar. Dette skrives likevel fordi det bør være i fastlegens interesse at hennes pasienter er godt ivaretatt også ved hennes fravær.

Problemet er at hennes vikar, [FJERNET AV MODERATOR], virker utålmodig og lite villig til å høre på pasienten. Det som gjør dette verre er at hun også virker lite sensitiv over hva som opprører pasienten. Når pasienten tydelig trengte å bli beroliget ble dette ignorert, og gjentatte ganger ble unødvendige ting som gjorde pasienten urolig sagt under samtalen.

Det er mulig stress og tidspress kan forårsake slikt, men dette var ikke akseptabelt selv under de forutsetningene.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.