Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Glimrende korttidslege

Lege: Nina Reimers Skrevet

Jeg hadde denne legen kun få måneder mens jeg bodde i Trondheim i studiesammenheng, og hadde i denne perioden utelukkende positive opplevelser. Hun er den mest empatiske og interesserte legen jeg har hatt, tok seg alltid god tid, og var alltid hyggelig. Hun tilbudte seg å sende prøvesvar o.l. i posten, uten at jeg ba om det, noe jeg aldri tidligere har opplevd å få - verken uoppfordret eller på oppfordring. Resepsjonistene og assistentene på legekontoret har jeg også bare positiv erfaring med. Flotte trøndere!

Veldig godt fornøyd

Lege: Nina Reimers Skrevet

Opplever henne som lyttende og ydmyk i møte med meg som pasient. Gjør grundige undersøkelser og diskuterer resultatene med meg før hun foreslår diagnose. Opplever henne også som en meget høflig og hyggelig dame.

Flott lege!!!!

Lege: Nina Reimers Skrevet

Veldig forståelsesfull. Har bare positivt å si om henne.

Jeg ble livredd for å gå til legen..

Lege: Nina Reimers Skrevet

Kan hende jeg ville hatt en bedre oppfatning dersom jeg hadde kommet til legen med en brukket fot, eller ørebetennelse. Jeg opplever hennes kunnskaper når det gjelder mer komplekse/kroniske sykdommer, som ikke tilstrekkende. Empati og forståelse, når heller ikke utover det som kan sees eller behandles på stedet. Hun kunne vært bedre på å se sine egne begrensninger når det gjelder kunnskap. Meget bestemt dame som alltid har rett, enten hun har satt seg inn i problematikken, eller ikke. Lite selvinnsikt og meget dårlig på å takle kritikk. Har over tid psyket meg ned, til den grad at jeg ble livredd for å gå til legen.

Forståelsesfull Lege

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Utenom å være en fantastisk lege ved sykdom o.l hadde jeg også et psykisk tilfelle hvor han tok meg ekstremt seriøs og hadde mange motiverende og kloke ord.

Legekontoret kan sees på som vanskelig å komme seg til og er gjerne årsaken til ledigheten, men den lille avstanden er utrolig verdt det.