Øya Legesenter

Prinsens gt 1 A, Statens Hus 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Øya Legesenter

Flinkeste, dyktigste og mest hjertevarme legen i hele Trondheim!

Lege: Bjarne Austad Skrevet

...eller kanskje i hele Norge? Bjarne, du er helt RÅ!

Følger ikke alltid godt nok opp

Lege: Nina Reimers Skrevet

Har hatt denne legen i 3 år. Jeg har vært både fornøyd og misfornøyd med oppfølgingen jeg har fått. Føler jeg blir tatt på alvor og at hun er sympatisk. Men ikke siste gangen jeg ba om hjelp. Jeg ble henvist videre til undersøkelse, men da jeg hadde vært til undersøkelse der det diagnosen ble bekreftet ble jeg ikke innkalt til oppfølging. Dette måtte jeg selv gjøre. Og da jeg kom dit fikk jeg ikke videre hjelp med å leve med diagnosen jeg hadde fått. Ba om å bli henvist til spesialist, men det ble avfeid som unødvendig. Veldig frustrerende. Sliter fortsatt med tilstanden min og er nå engstelig for å "mase" om mer hjelp. Dette er ikke rett synes jeg. Ser meg nå om etter ny lege.

Fantastisk lege

Lege: Bjarne Austad Skrevet

Medmenneskelig og hjelpsom. Alltid god tid. Man føler seg ivaretatt som pasient.

Dyktig lege

Lege: Nina Reimers Skrevet

Jeg har stor tillitt til henne som lege, og føler alltid at jeg blir tatt på alvor når jeg kommer inn til en konsultasjonstime. Hun lar meg snakke ferdig før hun kommer med oppfølgingsspørsmål, og gir inntrykk av at hun har satt av god tid til meg. Jeg er også veldig fornøyd med e-resept ordningen!

Kan ikke få bedre fastlege

Lege: Nina Reimers Skrevet

Nina er den beste fastlegen man kan få!Ingen problem/henvendelser er for små og man blir møtt med et stort smil og følelse av å være velkommen og ivaretatt!Både jeg og sønnen min har henne som fastlege,og vi får god hjelp og oppfølging på det, det måtte være!pålitelig og trygg i sitt arbeid,og man går ut fra legekontoret med en visshet om at man får den hjelpen man har behov for i alle tilfeller!Hyggelig personale i resepsjonen og på labratoriet(ofte de samme),og god hjelp på det man måtte behøve!anbefaler dette legesenteret og Nina Reimers som fastlege på det varmeste!