Lundamo Legesenter

Bruavegen 50 7232 Lundamo

Siste vurderinger av behandlere ved Lundamo Legesenter

Den aller beste av de beste

Jeg har vært kronisk syk i snart 30 år og har hatt en haug av leger
Noen ok andre uegnet
Men da jeg i fjor møtte Ragnhild ble jeg så imponert over henne tilstedeværelse hennes herlige blide vesen og evnen til og lytte og virkelig bry seg om pasienten
Har alltid gruet meg til lege besøk og angsten for og ikke bli trudd da jeg ser egentlig uforskammet frisk ut til tross for alle mine plager
mange leger evner ikke og se bort i fra det ytre og første inntrykket
Men denne dama var alt og mer enn hva jeg noen gang hadde ønsket meg av en fast lege
Syns nå at det er trivelig og komme til gode søte Ragnhild med sitt varme og gode vesen som følger deg opp og bryr seg
Henne kan jeg anbefale på det varmeste bedre lege har ikke jeg hatt og jeg har truffet mange mange

Hun er en helt enestående lege.

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Hun stiller alltid opp, er medmenneskelig, empatisk, alltid et lunt smil på lur, samme hvor mørkt det kan virke. Hun er faglig dyktig, føler meg trygg på hennes avgjørelser.
Grete er rett fantastisk.

Imøtekommende

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Møter en med respekt og intr i pasient/ pårørende, interesse i hele mennesket og ser helhet både i jobb/fritid . Følger opp pasient og møter forbredt til timen

Endelig tilbake!

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Har savnet Ragnhild, og håper at hun nå kan bygge seg opp et forhold til fastpasientene sine slik at de ikke trenger å fortelle heele historien en gang til for hver gang en skal til legen.
Er enig med tidligere vurdering om at vikarene kanskje ikke så de bakenforliggende problemene som utgjorde det en var til legen for.
Ragnhild virker oppriktig og genuint interessert i meg eller mine barn når jeg er der, og det virker ikke som om hun har dårlig tid. Selv om jeg vet legene har en tilmålt tid til hver pasient.
Ærlig og oppriktig er hun også.
Kan anbefale denne legen.

Grundig og flink lege.

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Kristin er en dyktig lege og hun har alltid tatt meg på alvor de gangene jeg har vært der. Hun lytter, og jeg får alltid den hjelpa jeg trenger. Om jeg lurer på noe, så spør jeg - og da får jeg alltid et godt svar i retur. Hva dere sytepaver som har skrevet her tidligere klager på forstår jeg ikke, men jeg tror ikke dette går på legen. Kanskje man skal tenke litt mer over hvordan man uttaler seg og kommuniserer med andre. Personene i skranken er også helt super. Det er alltid hyggelig og hjelpsom.