Lundamo Legesenter

Bruavegen 50 7232 Lundamo

Siste vurderinger av behandlere ved Lundamo Legesenter

ok

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Ragnhild er ok , men hva hjelper det når hun ikke har vært på kontoret på flere år ? Hennes vikarer er altfor unge og ikke spesielt hyggelige på psykisk helse og vanskelige livs situasjoner. Har fått nok av hele trioen og skifter nå til en mannlig lege !

Tror dette må være den beste legen som finnes :-)

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Hun tar seg tid, lytter og tar meg på alvor. Jeg har flyttet langt bort og bør skifte lege, men tror ikke det finnes maken, så jeg holder fast i henne så lenge det er mulig :-)

Ikke anbefalt

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Er ikke min lege, men har kommet til henne noen ganger og hun har vært lege på helsestasjonen for mine barn.
Er svært dårlig til å lytte på det du har å si, undersøker lite og leser tydeligvis ikke journalen.
Som helsestasjonslege var hun håpløs. Har dårlig kjemi med barna og husker ikke hva hun skal undersøke. Måtte flere ganger sjekke lista over undersøkelse for å vite hva hun skulle gjøre.

Jeg hadde aldri valgt denne legen som fastlege!

Manglende evne til kommunikasjon

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Hun spør hvorfor jeg kommer. Jeg var jo innkalt for å få svar på blodprøver! Hun har tydeligvis ikke lest journalen. Hun kaller meg inn 15 min for sent, selv om hun ikke hadde pasient. Beklager ikke forsinkelsen. Hun sier "alt var fint", men kunne ikke fortelle meg hvilke prøver som var tatt. "Det var mange".

Legen sitter og ser på meg - lenge. Sier ingen ting og jeg blir veldig usikker.

Jeg forteller noe, hun hører tydeligvis ikke på hva jeg sier, for etter en stund spør hun etter akkurat det jeg fortalte.

Jeg ber om skriftlig forklaring på prøvene, sendt i posten, men det får jeg aldri. Skal aldri gå til denne legen igjen.

God og alvorlig

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Legen er svært grundig og hyggelig. Dette er en lege du enten hater eller elsker. Er utrolig nøye, gir ikke opp noe. Går i mot sykehus vissdeter nødvendig. Svært dyktig og gjør ting til avtalt tid osv.