Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

Konservativ

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Ingen god følelse med henne. Sender deg lett videre i systemet og viser liten sympati for plager. Faller inn i rekken av leger som gjør jobben sin men evner ikke å bry seg nevneverdig. Kald, kynisk og konservativ. Lite villig til å gjøre små kirurgiske inngrep.

Veldig fornøyd

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Etter å ha byttet fastlege noen ganger i løpet av livet, har jeg endelig funnet en lege som har tid, er kunnskapsrik, er empatisk, ser muligheter, kan skrive på pc og snakke samtidig og ikke minst - ser på meg når vi snakker. Kan ikke ikke få fullrost denne legen nok.

Trygg og kunnskapsrik! Veldig tilgjengelig!

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Får alltid hjelp når man trenger det og hun er rask tilgjengelig om det er behov for det! Ikke lange ventetider. Stoler 100% på henne og hun er veldig kunnskapsrik.

En fantastisk lege!

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Anne Marte er en fantastisk god lege. Hun følger barna våre opp på en svært god måte. En lugn, trygg, tolmodig lege som ønsker det beste for sine pasienter.

Rolig, trygg, kunnskapsrik :)

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Da min fastlege hadde ferie og jeg fikk akutt behov for legehjelp fikk jeg tilbud om å sitte og vente for konsultasjon hos Stein Jarle. Mye pasienter og travelt for ham denne dagen men like blid og hyggelig da jeg etter litt tid kom inn. Tok seg god tid til grundig skjekk og ville til slutt ta en tlf til Kalnes for å konferere med de på nevrologisk. Resultatet ble akutt-time på nevrologisk tidlig dagen etter.
Som siste pasient denne dagen hos Stein Jarle må jeg få rose ham for å ha tatt seg tid til å sitte med en pasient på overtid, for å ta den ekstra tlf til nevrologisk og for å gi meg en forklaring på en rolig, trygg og kunnskapsrik måte. Takk for at du og dine kollegaer er gode på det dere gjør :) !!!