Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

For den rette (kanskje)

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Hun er sikkert ok for den "rette pasienten." Men de som virkelig ser etter en som tar seg litt tid, som behandler en med normal respekt, nja.... ville nok ikke anbefale henne videre. Kald og har desverre ikke evnen til å lytte og alt i alt er hun sikkert ok, om man har en 'mindre og lettere' problemstilling å komme med, men ikke om det er noe personlig og mer utfordrende. I øvrig lang ventetid, elendige lokaler, innestengt luft og lukt, trangt og varmt - og man kan regne med å sitte i nesten to timer å vente på å komme inn. Styr unna om du kan...

Uinteressert

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Generell mangel på diagnosering.
Var på besøk 3 ganger med magesmerter og diare hvor de eneste spørsmålene jeg ble stilt var «er det stikkende vondt?» og «er du misfornøyd i jobben din».
Har aldri vært borte i en mer uinteressert og taus lege før.

Beste legen jeg kunne fått

Lege: Morten Kase-Berg Skrevet

Gjør alt han kan for å finne en løsning .Henviser deg rask videre. Kunne ikke fått en bedre lege . Alltid blid og imøtekommende.

En dyktig fagmann, og empatisk medmenneske

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Jeg har hatt Pedersen som fastlege i drøye to år, og det har vært mye jeg har trengt ham til. Han er åpenbart oppdatert og dyktig i sin legegjerning. Man får tillit til hans behandling, og med rette. Han ser deg som medmenneske, ikke bare enda et kasus. Det gjør legebesøk mindre skremmende. Han har kloke øyne og et godt smil. Jeg nøler overhodet ikke med å anbefale ham!

Super.

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Hadde henne som vikar for fastlegen min i et års tid, og selv om jeg kanskje fikk litt feil inntrykk i starten har jeg ingenting vondt å si om henne. Ho er streng, men på riktig måte, og gjorde en utrolig god jobb. Siste gang jeg hadde henne, måtte jeg takke ordentlig for alt ho gjorde for meg. Nydelig dame, utrolig dyktig lege!