Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Trygghet

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jag har opererat mig hos Ståle Buhagen . Jag tycker han så duktig och jag kände mig så tryggt göra min operation hos han . Han vet va han gör .

Trygg og imøtekommende

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ståle er en hyggelig, blid og imøtekommende kirurg. Han er profesjonell og kunnskapsrik, lytter til pasienten og kommer med gode anbefalinger. Når jeg var hos han så følte jeg meg trygg og veldig godt ivaretatt.
Anbefales! ❤️

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Fra første konsultasjon følte jeg meg forstått, ivaretatt og han virket veldig trygg på det han skulle utføre. Svarte tålmodig på alle mine spørsmål, og utfylte og delte sin kunnskap på en naturlig og trygg måte. Han fulgte meg opp ved å ringe, og ved fysiske møter.
Ville ikke hatt noen betenkeligheter med å kontakte han igjen ved en senere anledning .
Takk.

Betryggende

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Seriøs klinikk, føler meg veldig godt ivaretatt og fulgt opp. Alltid hyggelig å komme dit. Og jobben som ble utført er perfeksjon. Kommer tilbake for andre behandlinger og operasjoner i fremtiden😊

Anbefales på det varmeste

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ståle er kunnskapsrik og veldig profesjonell. God oppfølging, følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen. Flytende dialog.