Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Flott lege

Lege: Kashif Siddique Skrevet

En lege som er presis, lytter og tar seg god tid. Snakker direkte til deg, og ikke til en dataskjerm. Viser interesse for å bli kjent med deg som pasient. Virker å ha god og oppdatert faglig kunnskap. Flink med barn, så vel som voksne. Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste fastlege!

Lege: Kashif Siddique Skrevet

God behandling og oppfølging. Han lytter og er genuint opptatt av deg som pasient. Han er tilgjengelig og lett å kommunisere med over tlf.

Trygg og flink.

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Han er fantastisk med barn og ungdom. Masse humor, men tar pasienten seriøs og får dem til å slappe av.. Gir seg ikke før han har funnet problemet og ikke redd for å sende videre ved behov. Flink med epillepsi pasienter. Han får mine to til føle seg trygge.

Legen som ser sin pasient

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Han er den beste legen man kan ha. Alltid blid og dyktig. Han er MEGET behagelig og ser ikke ned på andre personer. Tar meg alltid på alvor.

God på småting, men det stopper der

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Har vært lett å få hjelp til å løse mindre problemer, og selv om hun er reservert og litt kald har det aldri plaget meg. Hun har gjort jobben sin effektivt. Frem til jeg trengte hjelp med mental helse. Jeg har aldri møtt en mer usympatisk og dømmende person, og jeg kan ikke huske sist noen fikk meg til å føle meg så liten og hjelpesløs. Forståelig nok måtte hun spørre inngående spørsmål, men hun la ord i munnen min og vridde på ting jeg sa. "Jeg vil gjerne tro deg", sa hun.

Mistet respekten for henne og byttet fastlege samme dag.