Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Dyktig og hyggelig

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Kashif er barnelegen vår og vi er svært fornøyd. Han får min sjenerte datter til å slappe av, og gjennomfører alle undersøkelser på en god måte. Og så er han skikkelig hyggelig,da.

Tar jobben seriøst

Lege: Jarle André Unes Skrevet

En meget genuint pålitelig og støttende lege, som tar jobben seriøst og behandler pasienter på en profesjonelt og menneskelig måte, noe som oppleves ikke så ofte hos andre leger jeg har besøkt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Forståelsesfull, ærlig og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste. Har også god tid til pasientene.

Legen er alltid i tide - han respekterer pasientens tid

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Legen er veldig dyktig og flink til å lytte til pasienten. Undersøker nøye, har brukt legen i flere år og han finner alltid en god løsning. Dette er den eneste legen på Onsøy Legesenter som tar inn pasienten til avtalt tid. Legen har også et spesielt godt minne - han husker alle pasienter og alle detaljer - et levende leksikon. Her trenger man ikke gjenta ting fra tidligere eller minne legen på noe som helst - legen er veldig "på" og sosialt dyktig.

Beste legen på huset.

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Har gått til Kashif i noen par år nå. alltid hyggelig å hjelpsom. Tar seg tid til deg og bryr seg om deg.
Sitter her i gråten fordi jeg må bytte lege nå, grunnet flytting. Anbefaler han på det varmeste og når jeg flytter tilbake skal jeg ha han som fast lege igjen.