Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Utilgjengelig fastlege

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Jeg har brukt denne fastlegen ca 1/2 år. Har aldri møtt han personlig, men har 4 ganger tatt kontakt med legekontoret for medisinske spørsmål og for behov for sykmelding, der jeg hver gang fikk beskjed om at fastlegen skulle ringe meg tilbake med svar. 1/2 år har gått og jeg hørte aldri noe fra han noen av gangene.
En annen gang tok jeg blodprøver med avvik som var behandlingskrevende (noe jeg fant ut av selv, da fastlegen aldri ringte meg opp og ga beskjed). Byttet til en annen lege på samme legesenter, som umiddelbart tok kontakt samme dag som jeg henvendte meg for svar på de samme medisinske spørsmål jeg ønsket svar på fra Unes tidligere.

Dermed får han strykkarakter fra meg.

Utrolig dyktig lege

Lege: Siri Jensen Skrevet

Møtte denne legen da jeg var på legevakten for 2 gang på 2 dager med minstemann på 1.år, som hadde 40,5 i feber, samt ikke spist på 4 dager og helt slapp, nesten ingen kontakt og få. Første gangen ble vi sendt hjem (av en annen dårlig lege). Da vi kom 2.gangen møtte vi denne legen. Hun kom med et smil, og så umiddelbart at han var dårlig, og skjønte at jeg var redd mtp han var så slapp. Hun så virkelig både meg som mamma, og barnet mitt. Utrolig flink med barnet mitt, som ikke hadde det så greit. Hun hjalp også de andre ansatte på legevakten, og ikke bare satt på kontoret slik den første legen gjorde. Hun tok seg god tid til å lytte på minstemann, og skjønte raskt at han hadde luftveisinfeksjon. Fikk resept på pencelin til han, og hun spurte om jeg følte meg trygg på å reise hjem med han, samt at hun fortalte at vi raskt kom til å se bedring etter han startet på resepten.

Vi reiste hjem, og jeg måtte finne ut hvem denne personen var, for så fin behandling hos en lege har jeg aldri fått. Så navnet hennes på resepten, og raskt byttet jeg fastlege på både meg og barna mine til denne legen.

Ikke anbefalt

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Alltid forsinket, følger ikke opp henvendelser og er ikke kjent med pasientens sykdomshistorie. Virker uengasjert. Får meg til å tvile på kompetansen.

God og Trygg

Lege: Audun Magne Johansen Skogsletten Skrevet

Han var lege for min far og jeg synes han gjorde en god jobb for at min far fikk det bra på slutten. Han så at min far ikke trivdes der han var og hjalp til med en gang for å få ham til et bedre sted. Var til og med på hjemmebesøk og hjalp ham. Han ringte meg og mine søsken flere ganger når det var noe. Vi anbefaler Dr. Skogsletten på det varmeste.

Meget trygg og god kunnskap

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Alltid følt trygghet ved legen. Ingen ting å utsette etter utallige besøk og alltid funnet løsning, eller fått oppgaver å jobbe mot.
Vil si at kunnskapen er høy.