Årnes Legesenter

Høvlerigata 3 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Årnes Legesenter

Lytter ikke til pasient,arrogant

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Dårlig førsteinntrykk. Hun ser ned på deg. Lytter ikke til pasient, ukomfortabelt. Anbefaler virkelig ikke denne legen. Følger heller ikke opp pasient. Ofte forsinket måtte vente nesten 30-40 min.

En lege som ser deg!

Lege: Kashif Siddique Skrevet

Sjelden ventetid. Ser deg som et menneske og pasient. Lytter til deg og tar tak i problemet. Alltid blid og hyggelig.
Svarer raskt på e-resept forespørsel og e-konsultasjon.
Flink til å følge opp og er jeg som pasient føler meg trygg!

Svarer ikke på henvendelser

Lege: Jarle André Unes Skrevet

Denne legen svarer ikke på e-henvendelser. Dette har skjedd flere ganger. Det er også ukesvis med ventetid på å få time, så som fastlege er han ganske utilgjengelig. Anbefaler å styre unna! Kommer til å bytte fastlege, for her er det lite hjelp og oppfølging å få.

God kommunikasjon

Lege: Roongnapha Plaipetch Skrevet

Ringer opp etter avtale. Lytter og er lett å snakke med. Viser medfølelse og vilje til å hjelpe til.

Hektisk lege :(

Lege: Siri Jensen Skrevet

Beskrevelsen av den ekte opplevelsen - Hun var 30 minutter forsinket (som er vanlig), snakket 4× hastighet og forventet at du skulle gjøre det samme. Alt var chop chop og utrolig hektisk, etter 5 minutter sa hun "Nå må du gå! Jeg har 2 andre pasienter, 2 møter, og må hente barn!". Kanskje det er ikke lurt å snakke med en sånn lege hvis man har hjerteproblemer. Tips: Hun bruker ikke noen online-tjenester, den eneste måten å kontakte henne er å bestille en legetime, selv om det er et ja eller nei spørsmål. Det er ingen oppfølging heller.