Idungården Legesenter DA

Kontakt

Telefonnummer73 83 36 1073 83 36 ...
Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(194)
194 vurderinger
Tilgjengelighet
(133)
133 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(160)
160 vurderinger
Service
(130)
130 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Stresset og

Lege: Marit Rønne Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg hadde Marit som fastlege i 5 år da jeg var student i Trondheim. Var hos henne ca 3 ganger ila den tiden og hadde alltid en inntrykk av at jeg var tilbry og at hun hadde veldig dårlig tid. Siste gang jeg var hos henne hadde jeg samlet opp et par spm (typisk når man ikke går til legen så ofte). Etter første spørsmål, som tok litt tid, fikk jeg beskjed om at tiden min var ute og at jeg ikke fikk spørre om flere ting. Måtte derfor bestille ny time og tenkte det var best med dobbelttime. Da fikk jeg kjeft av Marit for at jeg hadde bestilt dobbeltime, ettersom hun mente det var bortkastet tid og hun ofte måtte sitte å vente fordi det tok kortere tid!!!! Jeg følte aldri jeg kunne snakke åpent om mine helseproblemer med Marit og jeg vil ikke anbefale henne som fastlege til noen!

flottings

Lege: Olav Angen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En av de beste legene jeg har møtt, anbefales videre til alle

Ikke fornøyd

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Student fra Østlandet - misfornøyd. Legekontoret generelt er svært vanskelig å få kontakt med. De besvarer KUN SMS, selv om jeg ofte har ønsket å prate med dem via telefon. Jeg har da gitt opp etter 20 min i "telefonkø". Det merkelige er at de besvarer SMS sporenstreks etterpå. I tillegg har de svært sære åpningstider på telefonlinjen.

Hva gjelder dr. Halldorsson er jeg ikke særlig fornøyd med konsultasjonene. Jeg føler jeg "hastes" gjennom og sitter egentlig igjen med flere spørsmål enn svar, til tross for at jeg beskriver plagene mine på en adekvat måte. Dette kan muligens forklares med at hans stappfulle pasientliste.

Føler meg heller ikke helt "trodd på". Dette er muligens noe overdrevet, men de gangene jeg har vært der har jeg hatt reelle plager, og jeg finner heller ingen grunn til å "lyve" om plagene mine. Sympati får jeg fra andre steder.

Ikke verdt tid eller penger

Lege: Marit Rønne Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Timen bestod hovedsaklig i at hun satt foran pc å tastet inn adresser, nummer, historikk m.m. i ca 10 min. Ingen kontakt utover et kaldt flakkende blikk i ny å ne. Resten av "timen" varte ca 5 min fordi jeg hadde ikke sagt fra på forhånd hva det gjaldt så jeg måtte bestille time på nytt. Og IKKE glem bankkortet..jeg kunne ikke betale der og da, så måtte ha giro..legen ble sur som bare det og ble mer kald i blikket. Ingen personlig favoritt nei, blir nok å bytte etter dette første, og forhåpentlig siste, møtet.

For stor tidsfokus

Lege: Marit Rønne Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har ikke så veldig ofte behov for lege. Muligens maks 3 ganger på året. Dog hver gang jeg trengte en rask time (influensa osv.) fikk jeg den.

Hun fokuserer alt for mye på tid og dette går utover pasienten. Jeg følte ikke for å åpne meg foran henne om saker som beskjeftiget meg eller jeg slet med. Timene var veldig rask overstått og lite personlig! Dette medførte at jeg ikke følte meg tatt på alvor som pasient.

Jeg endte opp med å bytte fastlege da jeg ikke hadde mye tillit til henne som konsekvens av de upersonlige timene,

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.