Orkland kommune legetjeneste Orkdal

Orkdalsveien 38 A 7300 Orkanger

Siste vurderinger av behandlere ved Orkland kommune legetjeneste Orkdal

Behjelpelig og løsningsorientert

Lege: Solveig Vold Skrevet

Snill lege som samarbeider med pasienten og lytter til hva man har å si. Hun er løsningsorientert, hjelpsom og er ikke redd for å prøve ut ting. Anbefales.

Dårlig kommunikasjon og dårlig service

Lege: Vilija Svediene Skrevet

Himlet med øynene under samtale ang psykiske problemer. Følte meg utilpass over hennes holdning, å klarte ikke å fortelle alt som jeg skulle ta opp.

Yrkesstolthet med ydmykhet

Lege: Anne Lise Fossmo Skrevet

10 år som min fastlege. Alltid vist engasjement og interesse for bedring av min helse. Hun bærer sin yrkesstolthet ydmykt og med respekt for sine pasienter. Hun er viser en nysgjerrighet til hvordan hjelpe på best mulig måte. Hun er ærlig og tilegner seg ikke kunnskap hun ikke har. Henviser til spesialkompetanse om det er behov.
Hun ser deg som en helhet og viser forståelse til deg som menneske - medmenneske. Hun er ikke redd for å lytte eller stille spørsmål utenom det du opprinnelig tenkte og trodde var tema.

Ikke førnøyd

Lege: Solveig Vold Skrevet

Jeg har fått beskjed, at jeg blir henvist til spesialister før fire måneder siden,men jeg ikke fått den.Ikke trivelig

Hjelpsom

Lege: Solveig Vold Skrevet

Lytter til pasient, og ønsker faktisk å hjelpe, til forskjell fra tidligere fastlege. Tar henvendelser seriøst