Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

En hånlig bedreviter!

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Denne legen lytter ikke til deg, og har ei heller øyekontakt med deg igjennom timen. Hun er hånlig og nedlatende når man prater til henne, og «hører det hun vil høre». Store språkutfordringer, noe som gjør det vanskelig å uttrykke seg til henne da hun ikke forstår. Hun henviser ikke videre til spesialister, ettersom hun vet bedre og ønsker å se ann situasjonen i lengre tid først. Skal man ha denne legen som fastlege, må du virkelig ha bein i nesa for å få hjelp - noe jeg føler jeg har, men alikevel føler meg som en 5 åring i samtale med henne. Anbefales ikke!

En ordentlig lege :)

Lege: Irina Sibirius Skrevet

hun er imøtekommende og alltid hjelpsom, det beste egenskapet hennes er for min del at hun lytter godt etter samt at hun hjelper deg hele veien mao følger en opp!

Trygg

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina Sibirius er den første lege som tilbydde meg en fullskjekk. Jeg ble fulgt opp hele veien. Hun tar seg tid til å lytte til problemene. Jeg følte meg trygg og ivaretatt hos henne. Hun er en lege som bryr seg om sine pasienter. Anbefaler henne på det sterkeste!

Verdens beste lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Denne snille nydelige legen med opphav fra Sverige, tar deg seriøst på alle typer henvendelser og hjelper til med alt du trenger. Ingen diskusjon, bare aksjon. Hun er veldig kunnskapsrik og erfaren, trygg i alt hun gjør og tar deg seriøst med alt du lurer på. Hun er også nøye med at kroppen har de vitaminene og minarelene den trenger for å fungere og sørger på beste måte for å gi deg kosttilskudd via resept så du får akkurat riktig dose i forhold til nivået i blodet ditt. Hun prøver alltid gi deg gratis time om hun kan for eks pga svangerskap. Tar også barn seriøst. Du får raskt time og kan også få hjelp om du ikke har bestilt time men noe haster,for eks fornye resepter. Husker godt på sine pasienter sine sykehistorier og dekker alle behov. Skal aldri mer bytte lege etter å ha hatt kanskje 10 leger i løpet av de siste 10 årene.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Irina Sibirius Skrevet

En lege som lytter til deg og virkelig vil hjelpe deg. Alltid blid og imøtekommende. Fin å forholde seg til da hun er direkte og du får svar på det du lurer på. Anbefaler virkelig Irina.