Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Fantastisk

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina er en fantastisk lege som bruker god tid med pasientene og faktisk gjør noe med problemet og følger det opp. Jeg er veldig fornøyd, ho tar kritikk bra når man ikke er fornøyd og jeg blir bare mer og mer fornøyd med henne 🙂

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Første gang hos Irina. Blid , imøtekommende lege. Fikk tillit med en gang.Hun forklarte ting når jeg ikke forstod.

Anbefales ikke

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har aldri tid til det man setter av time til, alt skal gå fort og man blir ikke hørt uten at man må insistere.

Fått elendig behandling og betviler den medisinske kompetansen uten at man får skrive mer om det her. Oppfølging eksisterer ikke på noe som helst og veldig vanskelig å få henvisning.

Denne legen anbefales ikke.

Bestemt og trygg

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina er en kjempeflott lege og skulle gjerne beholdt henne som min fastlege! Måtte desverre bytte pga flytting. Det tok et par timer før vi fant tonen men hun tar seg tid til deg og hører på alt du har og si bare ikke ta alt på en gang. Hun må rekke og få ting med i journalen før hun gir deg et svar eller henvisning. Hun er også flink til å tenke utenfor boksen!

Kan ikke anbefales.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Byttet til denne fastlegen etter flytting. Ved første besøk var det tydelig at hun ikke hadde lest eller satt seg inn i journalen min verken fra sykehus eller min tidligere fastlege. Språkproblemer og nedlatende holdning til meg som pasient. Bedreviter. Omtrent ikke øyekontakt. Vanskelighet med å få fornyet resepter jeg er avhengig av daglig. Måtte ringe apotek for å finne erstatning til legemiddel som er utgått. Lang ventetid etter oppmøte til avtalt time. 30 til 45 min ventetid. Har ikke noe positivt å si om denne legen.