Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Kranglete

Lege: Irina Sibirius Skrevet

annbefaler ikke denne legen.
Har vert oss henne flere ganger og føler at jeg må krangle med henne for at hun skal ta meg alvorlig. Og selv da hjelper hun ikke.

Dyktig og fantastisk lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina tar alltid imot meg med stor profesjonalitet. Meget imponerende faglig kunnskap. Lytter til meg, i tillegg er hun også kjempe hyggelig og hjelpsom. Anbefaler henne på mitt varmeste.

Stresset og arrogant

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Fikk denne legen da min gamle fastlege ble pensjonist. Opplevde denne legen som stresset og lite interessert i meg. Overhodet ikke oppdatert på meg som pasient og mine behov ift. resepter osv. I tillegg helt manglende evne til å lytte til meg som pasient. Dette er noe av det verste jeg har opplevd hos en lege!

Stresset og unnvikende

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Anbefaler ingen å velge denne legen. Jeg opplever at hun avfeier mine spørsmål og avbryter hele tiden. Hun er frekk og har lite respekt for pasienten. Kanskje hun er annerledes mot de som ikke har en kronisk sykdom.

0 empati.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Denne fastlegen har jeg fått etter tidligere fastlege som har pensjonert seg. Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse da jeg var der av Irina. Etter å forklart henne situasjonen min, fikk jeg ikke det jeg trengte.
- Hun har 0 empati og veldig arrogant.
- Sliter også med å kommunisere med henne.
-Tidligere lege brydde seg, noe jeg opplevde hun ikke gjorde.

Anbefaler ikke denne legen!!
Heldigvis har jeg satt meg på venteliste hos en annen lege som har kun fått god respons.