Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Arrogant.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Hadde aldri valgt denne legen selv, fikk hun fordi legen min ble pensjonert. hun roter mye når det kommer til prøver og er veldig arrogant. Hun vet aldri hvorfor du er der, og I mine øyne egner hun seg ikke som lege, eller til å jobbe i helsevesenet generelt da det burde være litt empati til stedet når man jobber så tett med mennesker.

Men helsesekretærene på legekontoret der er fantastiske, utrolige dyktige og gode damer.

Uempatisk og arrogant.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Fikk henne som fastlege etter at min egen ble pensjonert. Opplevde henne som svært lite empatisk og arrogant.

Dyktig, og veldig flink å følge opp.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har aldri blitt så godt fulgt opp av lege før. Svært dyktig, har kunnskaper man ikke forventer av en allmennlege. Reddet livet mitt.

Fantastisk lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina tar alltid emot deg med stor profesjionalitet og gjør så du kan sette din tillit på henne til 110%. Meget imponerende faglig kunnskap men også kjempe hyggelig og hjelpsom lege. Finnes ikke bedre og jeg er meget heldig å ha funnet Irina som min fastlege!

Hun er en dyktig lege.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Dr.Sibirius er ikke min fastlege, men tok imot meg over en periode mens legen min var borte. Var hos Dr. Sibirius ifm en mageinfeksjon jeg fikk i utlandet. Fikk veldig god oppfølging av henne.