Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Helt OK som fastlege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Enkelt å bestille time på Helse-Norge, og hatt mye ledige timer så vært enkelt å få time. Kanskje litt rask i sine vurderinger, men fikk også henvisning raskt da jeg uttrykte bekymring angående blant annet fertilitet.
Måtte dog betale for en avbestilt time på en mandag, da jeg skulle ta celleprøve og fikk menstrasjon søndagen før. Satte opp ny time senere samme uke, men måtte uansett betale, noe jeg synes fremstår kynisk og pengegrisk. Ikke engang sykehusene tar betalt i slike tilfeller.
Ellers en helt ok fastlege.

Trygg ok flink lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina flink og snill lege. Hjelper alltid . Føler meg trygt og har god opplevelser av å bli tatt på alvor. Sjekket nøye ut alt som plager meg. Sender henvisning med en gang uten diskusjoner . Sjekker blodprøvene alltid . Ingen problem å få time på kort varsel. Veldig lett å snakke med henne. Flink lege og ganske fin nye lokaler.

Personlig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg møtte en kunnskapsrik lege som tok meg på alvor og hun gjorde at jeg følte meg trygg og verdsatt både som pasient og menneske. Hun lyttet oppmerksom på mine tanker og følelser og var ikke bare en lege men også et godt medmenneske.
Jeg anbefaler Irina, hennes legesekretær og senteret på det varmeste.

Useriøs, vanskelig å kommunisere med og overtester

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Er i slutten av 20 årene og har en jobb som krever godkjent helseattest og som innehar fysiske krav. Har aldri vært syk i hele mitt liv, er aktiv og tror at jeg lever relativt sunt liv. Har hatt behov for helseattester ifbm skoleopptak og førerkort i en periode på under ett år. Begge gangene (eller alle 4 gangene jeg har vært der) har jeg vært svært misfornøyd.
Opplever det som vanskelig å kommunisere og mangel på tydelighet fra legen. (Jeg må spørre flere ganger om det samme)
hun har i tillegg tatt unødvendige blodprøver for å utelukke diverse ting beskriver hun, uten at det er grunnlag for bekymring for dette.
Det fører til at jeg må inn flere ganger for å få en helseattest som egentlig krever en synstest, blodtrykk og lytting til hjerte. Jeg opplever at legen overtester og gjør dette for å ha flere konsultasjoner og hun tar seg rimelig godt betalt… kunne nesten gått privat og betalt det samme for de helseattestene.

Jeg stoler ikke på det hun sier og jeg føler et behov for å bekrefte dette med andre leger fordi det fremstår veldig useriøst.

Hun går også barbeint på jobb, noe jeg synes er uhygienisk av en lege.

Når du kommer inn på kontoret hennes er det plassert to stoler i midten av rommet med en avstand på 3m til hennes pult.. synes det er veldig rart og upersonlig.

Men, Helsesekretæren/ sykepleieren der er superhyggelig og kjempeflink til å ta blodprøver!

Grunnet få fastleger med åpning i Halden måtte jeg velge henne, tenker kanskje det er en grunn til at hun har ledige plasser….
Skal aldri tilbake dit! Anbefaler ingen å bruke henne.

Meget fornøyd

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irena er en effektiv og meget faglig sterk lege , pragmatisk men også samarbeidsvillig . Hendvisning skjer meget fort .
Er omsorgsfull og smart . Har ved flere anledninger prioritert barn med en gang, uavhengig av time og kø 👍💯 Selvsikker . Seriøs.
Flotte lokaler , også for barn.
Hyggelig og imøtekommende legesekretær .
Beste legen jeg har hatt samlet sett 👍