Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Effektiv og trygg

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Kunnskapsrik, veldig lett og snakke med. Føler meg trygg på at hun gir meg den rette behandlingen.
Får time raskt om noe oppstår
Nye flotte lokaler
Kjekk og blid legesekretær

Imøtekommende og en god lytter

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Legen var effektiv og imøtekommende. Hun møtte blikket, lyttet til det jeg delte og hadde mye kunnskap som gjorde meg trygg på kontoret.
Hun fant fort ut hva som var forebyggende og medisinsk hjelp for grunnlaget mitt, samt en grundig jobb. Noe jeg ikke har erfart av tidligere leger.
Lokalene var oversiktlige og rene også.
Anbefaler på det sterkeste.

Moderne lege, handlekraftig og initiativrik.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina har innredet sitt nye kontor i friske, tiltalende farger, med planter, bilder, barnekrok og beskyttende tiltak for venting og luftrensende funksjoner. Meget hyggelig!
Hun har et imøtekommende, flyktig og raskt vesen. Hennes raske væremåte kan lett gi inntrykk av overfladiskhet. Her skal man ikke la seg narre av personlighet/
kommunikasjon. Man møter en handlekraftig og initiativrik lege. Jeg har alltid blitt fulgt opp med tid, tiltak, medisiner og videre konsultasjon. Det er enkelt å samtale om bekymringer og spørsmål. Jeg føler meg ivaretatt hos henne som fastlege.
Hun får min beste anbefaling😊

Føler meg ikke sett eller hørt

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har vært hos Irina flere ganger. Første gang jeg hadde med sønnen min ble vi ikke hilst på, hun så bare på pcen mens hun skrev og sa "Vi tester ikke små barn for allergi, jeg har skrevet resept på allergimedisin, ha det bra". Litt rart å ikke spørre mer om symptomer for å bekrefte diagnosen. Eller å ikke ha blikkontakt med pasienten din..
For min egen del har erfaringene vært blandet. Ved et tilfelle følte jeg at jeg ble hørt og brukt god tid på. Men det er desverre kun denne gangen. Føler at det skal spares inn mest mulig tid på mine legetimer og hun gir meg ikke tid til å svare før hun selv snakker videre. Hun har allerede en konklusjon før jeg har fortalt ferdig. Virker ikke som hun er interessert i å følge opp.

Tillitsvekkende, hyggelig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg har vært hos Irina Sibirius ved flere anledninger. Hun er blid og imøtekommende. Lett å få time og fornye resepter. Anbefales!