Avicenna Legesenter

Storgaten 5 1767 Halden

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Dårlig på å lytte og bagatelliserer problemer.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har vært det noen ganger, både på vegne av meg selv, eller datteren min. Har fått noen veldig spesielle forslag til problemløsninger, og måtte mase meg til henvisning.
Har ikke tid til å høre etter, eller avbryter meg midt i svaret, når hun spør om ting.
Fikk blant annet beskjed om at smerter ved samleie etter fødsel var helt normalt og noe jeg måtte leve med(3år etter fødsel).

Helse my

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Veldig flink og snill lege, hjelper altid. Jeg var helt deprimert på grunn av helse my etter ulike på jobb. Lege set meg in i helt nytt livet. Tusen hjertelig takk!

faglig dyktig og en tilstedeværende lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

en oppmerksom og løsningsorientert lege.
Er grundig i møte med meg som pasient. Utfordrer meg på ttilstander man tar som gitt.

Dårlig og lite profesjonell

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg tok bilder hos Aleris, men fikk ikke noe svar fra legen uten at jeg selv måtte ta kontakt. Jeg måtte selv dra til kontoret, og de som jobbet der sa at legen fikk beskjed fra Aleris noen uker siden. Dagen etter fikk jeg svar.

En dag var jeg hos legen for undersøkelse på grunn av en kul i munnen. Uten å undersøke eller se på den, anbefalte hun å bruke munnskyll slik at den forsvant. Da jeg stilte spørsmål om hvorfor hun ikke behandlet kulen, ble jeg møtt med frekk og aggressiv oppførsel. Dette er noe av det uprofesjonelle jeg har opplevd fra en lege.

Lite tillitsskapende

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Hun virker uinteressert og stresset. Er veldig opptatt av at hun får betalt. Tar avgjørelser over hodet på meg. Anbefales absolutt ikke.