Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Dyktig, lyttende og tilgjengelig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Oppleves som en dyktig lege. Tar mine opplevelser av ubehag og symptomer seriøst og følger dette opp. Er tilgjengelig og lett å komme i kontakt med.

Faglig dyktig , lyttende og tillitsfull

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Kjenner meg møtt , sett og lyttet til av fastlegen min. Hun er faglig oppdatert og jeg opplever henne som meget kompetent og dyktig. Hun er omsorgsfull og står på for å hjelpe med de helsemessige utfordringene som jeg presenterer. Hun arbeider raskt og effektivt og jeg har stor tillit til henne.

Tillitsfull og tilgjengelig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Som pasient opplever jeg å bli møtt med respekt. Hun er lyttende, omsorgsfull og hun er ærlig og direkte. Dette er egenskaper jeg setter pris på hos min fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Dette er første legen jeg ikke har følt har lyttet til meg gjentatte ganger. Hver gang jeg har vært der, virket det som om hun var stresset og bare vil ha betaling/ha meg ut. Fullt hastverk og lite empati. Gjentatte ganger dårlig kommunikasjon(vanskelig å få kontakt/respons) og hjelp. Føler ikke jeg har blitt tatt seriøst som pasient.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina er min tredje fastlege på 14 år og uten tvil den aller beste! På grunn av alvorlig, kronisk sykdom med følgesykdommer har jeg behov for en fastlege som følger opp reseptbestillinger, blodprøver, vaksine osv.

En av mine medisiner er ganske sterk smertestillende og legen ville først forsikre seg om at jeg virkelig trengte dem og at jeg bruke så lite som mulig. For meg var det betryggende og reseptfornyelser ekspederes i løpet av en arbeidsdag etter at de er bestilt på Helsenorge.

Timebestilling kan gjøres enkelt på Helsenorge, men det er også resepsjon tilgjengelig på telefon. Jeg opplever at legen viser personlig omsorg og tar pasienten på alvor. Andre fastleger jeg har hatt var ikke særlig gode på det, når det virkelig gjaldt.

Anbefales på det varmeste!