Vest Legesenter DA

Engervannsveien 31 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legesenter DA

Den beste legen som jeg har hatt

Snill ,smart ,klarer å finne den riktig medisin med en gang ,presis ,
Man kan stole på hennes vurdering ,aldri kommet tilbake til henne til samme sykdom

Fornøyd

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har vært ved dette legekontoret i nesten 20 år.. og Daniella har vært min fastlege i mange år alt. Hun har hjulpet til med alt jeg har hatt av problemer. Jeg har alltid fått hjelp eller henvisning videre til sykehus osv når det ligger utenfor hennes område. Selv om jeg nå bor ganske langt unna Oslo, vil jeg ikke bytte fastlege. Jeg føler at hun lytter og tar meg på alvor. Hun har til og med fått meg til å slutte å røyke! Jeg har bare positive opplevelser her, og anbefaler henne gjerne til andre.

Ikke fornøyd

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Alltid forsinkelser hos denne legen.
Føler ikke at hun er faglig sterk.
Visste ingenting om min diagnose.
Lite hjelp å få.
Ellers er hun hyggelig og forståelsefull, flink til å henvise.

Bryr seg ikke

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Får nesten alltid time på dagen, men Lotfi virker ikke interessert, og jeg er ute av rommet hennes på 2 minutter. Dette har skjedd flere ganger i år. Jeg kommer hjem fortumlet, og irritert over å bli behandlet slik. Hun er så rask i sine svar at jeg glemmer å medbringe viktig informasjon. Hun spør lite, og gir bare smertestillende og sykemelding. 9 av 10 ganger er det enten feil på resept eller datoer på sykemelding. Jeg bytter i dag. Hatt henne i 2 år.

Ikke lyttende

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har hatt henne som fastlege i ca 2 år. Er ikke storforbruker av legetjenester men oppsøkte lege i vinter da kroppen var fullstendig i ulage og var så stiv i alt av rygg, bein og armer at jeg klarte fint lite.
Eneste som ble tilbudt var voltaren og sykmelding, så sykmelding igjen til jeg selv måtte be om henvisning til MR etter en del uker. Så måtte jeg be om henvisning til fysioterapi. Da plagene bare var blitt værre utover våren ba jeg om at det ble tatt blodprøve, men det ble avfeid fordi det var tatt blodprøve av meg for noen måneder side. Det var i forbindelse med kontoll av stoffskiftet mitt og hadde lite med dette å gjøre. Arrogant og lite villig til å høre på meg som pasient. Jeg byttet desverre