Vest Legesenter DA

Engervannsveien 31 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legesenter DA

Flott lege

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Daniella var min fastlege da jeg bodde i Tromsø:Da jeg flyttet sørover og skulle velge lege i Oslo var valget ikke vanskelig da jeg så hun var fastlege her.Meget dyktig lege som tar seg tid til å lytte,og tar deg på alvor,og ikke minst har hun truffet på diagnosene meget raskt.

Dessverre lite fornøyd.

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Jeg har hatt Lotfi som fastlege i nærmere seks år, etter å ha byttet fra UiO etter avsluttede studier. Hun fremstår som faglig dyktig på sine områder, men lite forståelsesfull ift. kronisk sykdom. Tidvis nedlatende og lite interessert i å hjelpe. Har opplevd god hjelp fra andre leger ved samme legesenter. Har byttet fastlege.

Absolutt ikke fornøyd

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har hatt Daniella som fastlege i over 5 år og har vært der totalt 4 ganger. Lang ventetid for og få time umulig og få akutttime. De gangene jeg har vært der har jeg hatt inntrykk av at hun helst vil bli fortest mulig ferdig. Ikke fått noen som helst hjelp eller oppfølging med kronisk sykdom. Mulig jeg har kommet på dårlige dager men de andre legene jeg har fått der når hun ikke har kunnet har faktisk vært mye bedre så jeg har byttet.

beste legen som finnes

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

jeg bodde i tromsø før og hadde lotfi som fastlege der. og nå i oslo har jeg henne som fastlege. veldig flink lenge.

Min beste fastlege

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Har hatt henne i noen år og er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg tid til å lytte og ser meg som pasient som en helhet.