Danmarksplass Legesenter AS

Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Danmarksplass Legesenter AS

V

Lege: Anna Jørdre Skrevet

En helt ålreit lege som virker kompetent. Har verken et spesielt godt eller dårlig inntrykk av henne. Det har alltid vært greit. Men jeg bytter nå lege. En viktig grunn til det er at Jørdre kun tar imot pasienter mandager og tirsdager, så ikke-akutte timer får man kun på disse dagene. Trenger man time på dagen får man det hos en annen legen på legesenteret, og det gjør jo at det blir mindre sammenheng i behandlingen og at man ikke blir like godt kjent med legen. Det er ofte vanskelig å nå igjen på telefon til legesenteret (ingen telefonkø, bare opptattsignal gjerne i en halvtime eller mer). Men SMS-bestilling av ikke akutte timer fungerer fint og man får raskt svar.

Fantastisk dyktig og hyggelig lege!!!!

Lege: Siren Haugland Skrevet

Siren Haugland er en lege jeg virkelig kan anbefale. Jeg har ikke noe å utsette på henne i løpet av de årene jeg hatt henne som lege. Hun tar pasienten seriøst, lytter, undersøker og henviser videre hvis det er behov. Hun gir tilbakemelding vedr. prøveresultat på telefon (selv langt etter kontortid). Har flyttet og derav måtte bytte lege, blir vanskelig å finne en erstatter! Eneste minuset er hun kun jobbet 2 dager i uka. Vil for øvrig også gi ros til legesekretærene som jobber der.

Den beste fastlegen jeg noengang har hatt

Lege: Siren Haugland Skrevet

Resepsjonen kunne blitt bedre på å svare telefon. Haugland er tilgjengelig på kontoret to dager i uken, men de andre legene på legesenteret tilfredstiller også mine krav.
Nå som jeg flytter fra Vestlandet til Østlandet, kommer jeg til å savne dr. Haugland som fastlege. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg har vært gjennom noen fastleger i løpet av årene. Jeg synes Haugland er nøyaktig, god på videre henvisning, resepter og oppfølgning.

Bra nok!

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Kanskje litt i overkant effektiv iblant, men den beste legen jeg har hatt, og den første til å ta meg på skikkelig alvor. Har blitt henvist ved behov.

Så som så

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Legen anbefales ikke av meg.

Å ta det som blir sagt på alvor og å følge opp det pasienten sier kan bli bedre. Og ikke å avslå det pasienten sier før det er fulgt opp og undersøkt skikkelig.