Danmarksplass Legesenter AS

Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Danmarksplass Legesenter AS

Lite lyttende og likegyldig

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Jeg har vært hos Jørdre to ganger, og begge gangene oppfattet jeg henne som svært uinteressert. I min første time gjespet hun fra jeg kom til jeg gikk, stilte et par spørsmål, gjorde ingen undersøkelser og konkluderte med at det var ingenting å gjøre. Et halvår senere (denne gang med en ny skade) sa hun igjen, uten å gjøre noen form for undersøkelser, at det var ingenting å gjøre. Jeg måtte krangle meg til en MR. Hun er totalt uinteressert i å hjelpe, skaffer null tillit, og man går ut derifra med en dårlig følelse. Slik skal det ikke være hos fastlegen.

Flytter hun, flytter jeg med..

Lege: Siren Haugland Skrevet

Den beste legen jeg har møtt. Virkelig seriøs i jobben, lytter og henviser videre om nødvendig. Svært faglig dyktig, trygg på egen kompetanse og er ærlig. Ser mennesket i sin helhet og lett å prate med. Er privilegert som har henne til fastlege.

Lege til å stole på

Lege: Siren Haugland Skrevet

Har brukt henne mye det siste året pga forskjellige plager og problemer. Hun lytter alltid bra etter på hva jeg har og si og har en god hukommelse på min sykdomshistorie. God oppfølging og man føler at man blir tatt på alvor uavhengig av hvor bagateliserende problemet kan være. Anbefales på det varmeste.

Har aldri vært borti lignende

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Dette er uten tvil den minst lyttende legen jeg noen gang har møtt. Jeg har inntrykk av at hun presser gjennom personlige meninger og er svært dømmende og nedlatende. Styr unna.

En lege som ikke kan lytte

Lege: Anna Jørdre Skrevet

Er snart 50 år, og har sjelden vært ute for en lege som er så lite lyttende. Jeg kan fortelle henne noe, og i neste minutt snur hun seg til meg og spør om nøyaktig det jeg nettopp har fortalt henne. Ikke særlig tillitsvekkende.