Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Trygg og dyktig!

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Julie er byens beste fastlege. Ble så lei meg når Hanna Berit Knudsen sluttet på Ila legesenter, og ikke visste jeg at Julie skulle bli den beste erstatter for henne. Julie er helt fantastisk, trygg, god og dyktig. Og etter over 30 år som pasient ved Ila legesenter har til og med sekretærene begynt å smile og hilse på meg. Er så takknemlig for at jeg og mine barn har fastlege ved Ila legesenter. Til sist vil jeg si meg enig med en annen pasient, lokalene i ventearealet kunne vært pusset opp!

En fantastisk lege, støttespiller og menneske

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Julie er empatisk, profesjonell og tar deg på alvor :) For meg har det vært avgjørende å ha en så god støttespiller gjennom mange år med motbakke. Takker henne for motet hun har gitt meg til å gå på selv om det har vært tøft! Hun ser hele mennesket og situasjonen rundt. Alltid følt at hun kjenner meg og min historikk godt imøte med henne. Veldig effektiv og praktisk, god på å lage plan for videre løp. Også veldig flink med barn. Virkelig en lege å anbefale, føler meg heldig som har henne på laget :)

En lege til å stole på og som bvryr seg om deg!

Lege: Roger Kahn Skrevet

Faglig dyktig og veldig lett å kommunisere med. Får følelsen av trygghet, bli forstått og prioritert for den minste ting til de mest alvorlige.

Verdens beste lege

Lege: Roger Kahn Skrevet

Ryddig, effektiv, dyktig og medmenneske. Alltid fått (riktig) hjelp når nødvendig.
Gode medarbeidere på legesenteret også.

Faglig dyktig samtidig som hun er medmennesklig

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjersti oppleves som en lege med mye kunnskap og hun har evnen til å se deg når.Hun tar seg tid,lytter og er intressert. Når man har det tøfft,er det veldig trygt å komme til ho og få gode råd og hjelp. Effektiv og et medmenneske.