Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

En lege som har bedret livet mitt

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Jeg har hatt mange leger. Men Kjersti Åm er den fastlegen som jeg har opplevd å virkelig bli sett og forstått av.
Takke være henne, har jeg fått riktig diagnose, riktig hjelp og en riktig god kontinuerlig oppfølging. Dette er en lege som bryr seg om sine pasienter, som er opptatt av oppfølging og tiltak for at pasienten skal få komme seg på riktig vei med å forbedre livskvaliteten, helse og psyke.

Hun tar hensyn til uro, og har alltid latt meg ta blodprøver uansett om det ikke skulle være nødvendig, men for at jeg skalkunne finne ro. Og for at man alltid skal være obs og er bedre å være på sikre siden.

Jeg gir henne mine varmeste anbefalinger.

Vil du ha en lege som legger merke til dine behov og ønsker, velg henne.

Rask,erfaren og trygg

Lege: Roger Kahn Skrevet

Hele menneske i sentrum - og relasjon over tid er en av de viktigste suksessfaktorer for fastlegeordningen. dr Kahn er absolutt en som ser og er en forkjemper for disse viktige prinsipper.

Skade nå Velt på sykkel Skadet kne virker ok Men venstre langfinger som gikk ut av ledd samtidig virker ikke å leges lik

Lege: Roger Kahn Skrevet

Som o venfor Jeg sier jeg ikke har time Roger sier Kim allikevelHar vært min lege siden 1090_tallet Tror jeg Trodde det i utgangspunktet ikke fantes leger som Roger Har ikke hatt mye bruk for ham Men den tiden jeg bodde i Trolla Fram til 1997 var han til god hjelp Etter at jeg flyttet til Brundalen har jeg ikke hatt så mye bruk for legehjelp Når noe har dukket opp har Roger vært der Bedre fastlege finnes ikke

Et herlig menneske rett og slett!

Lege: Roger Kahn Skrevet

Min fastlege i over 30 år. Et unikt menneske med humor, medmenneskelighet og profesjonalitet ut til fingerspissene, som 3 av sine beste egenskaper. Håper han aldri slutter som lege. Vet ikke hva jeg skal gjøre da:-(

Veldig fornøyd!

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Kjersti lytter godt til det jeg har og si og tar seg god tid. Jeg får absolutt den hjelpen jeg trenger. Føler jeg blir tatt på alvor, og det er viktig! Hun hjelper meg så godt hun kan med det hun mener er det beste for meg. Jeg er veldig godt fornøyd :) Eneste negative er at det ofte er noe lang ventetid, og det kan ta litt tid før man kommer gjennom på telefon.