Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Superdyktig fastlege

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Har alltid tid til meg som pasient, og gir meg alltid en følelse av grundig arbeid når jeg er ferdig. Følger alltid opp og henviser meg videre dersom det er noe som er utenfor hennes kompetanseområde eller mulighet for utredning på legesentret. Anvender god tid på meg og ser meg som pasient.

Kommer aldri til å skifte fastlege, hun er fantastisk dyktig og stoler fullt og helt på hennes vurderinger og de avgjørelser vi kommer frem til sammen!

Kunnskapsrik, profesjonell og svært imøtekommende

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Jeg er godt voksen med mange ulike utfordringer helsemessig. Derfor har jeg også møtt mange ulike leger. Julie skiller seg ut i en egen klasse. Hun er akkurat slik jeg mener en fastlege bør være. Lyttende, empatisk, undersøkende. Og hun har alltid gode tilbakemeldinger og spørsmål uansett om utfordringen er av ren medisinsk eller av mer psykisk karakter. Jeg er imponert over hva hun klarer og hvor tydelig hun er på hva hun må sende videre. Jeg føler meg svært heldig som har en slik fastlege.

Beste legen jeg har hatt, er alltid nøye på å følge opp ting jeg spør om og hvis hun er usikker blir jeg sendt videre ti

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Fantastisk !!!! Alltid tid til å lytte, samme hvor travelt hun har det. Er det noe akutt får jeg komme med en gang.

Byens beste fastlege

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Jeg er så heldig å ha byens beste fastlege. Julie er kjempedyktig, empatisk og et hjertegodt menneske. Jeg kan ikke få fullrost henne nok. Hun er snar til å sende meg videre når hun er i tvil. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Veldig flink til å følge opp og forklare ting hvis man lurer på noe. Hun tar utrolig godt vare på sine pasienter. Heldige meg ❤️

Den aller beste legen

Lege: Roger Kahn Skrevet

Har hatt Roger Kahn som lege fra jeg var liten og har alltid blitt veldig fint behandlet. Han har enorm kapasitet og man får alltid adekvat hjelp til tross for stor pågang. Det skulle vært flere slike mennesker i verden! Gruer meg til han går av.