Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og valgte å fortsette å ha henne som fastlege da jeg flyttet til en nabokommune pga at jeg er så fornøyd med å ha henne som min fastlege. Hun ser og forstår min sønn og meg og vi føler oss begge trygge og ivaretatt av henne.

Topp lege etter min vurdering..

Lege: Khoa Duong Skrevet

Her får du en lege med EMPATI, forståelse og er utrolig flink til å lytte. Har hadt mange lege som bare klikke i vei på tasteturen uten å ser på deg engang, Koah er veldig flink, og ikke slapphent med resepter.. Beste lege eg har hadt, og stille alltid i møte med NAV osv.

Veldig fornøyd

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Jeg har hatt Lene som fastlege siden jeg var ung, (idag 30 år) og er veldig fornøyd. Hun har tid til å lytte og kommer med gode tilbakemeldinger. Hun er forståelsesfull og en god lege!

Dyktig og trygg

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Eg har hatt Lene som fastlege i fleire år, og er utruleg nøygd med måten eg blir møtt på av ho! Ho ser meg, lyttar til meg og tek meg på alvor. Ho verkar å ha utruleg brei og god kunnskap, og er ærleg på det viss eg kjem med noko ho er usikker på. Då rådfører ho seg med spesialist, gjerne medan eg sit der.

Alt i alt ein fantastisk fastlege - fantastisk nok til at mannen min stod på venteliste i to år for å komme på pasientlista hennar - og eg anbefalar ho varmt til alle!

Fantastisk lege på alle måter,kjenner meg ikke igjen på kritikken som er skrevet.

Lege: Khoa Duong Skrevet

Sist jeg var hos ham,måtte jeg si til legen selv,at han var en dyktig lege.Jeg bor langt unna,men jeg prøvde bytte nærmere,det var ikke noe lurt av meg men fikk heldigvis komme tilbake etter kort tid.
Han lytter,og er utrolig flink å sende deg videre når det trengs.Er selv utdannet sykepleier,men er nå pensjonist.
Jeg håper han blir værende så lenge jeg lever.