Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

Tar pasienten på alvor

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Lyttende og løsningsorientert. Henviser lett videre når hun finner det hesiksmessig. Tar opp tema det er vanskelig for andre å snakke om

Godt fornøyd med lege

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Men, som andre påpeker ikke veldig trivelige resepsjonspersonell, noen virker veldig sure og tverre både på telefon og ved personlig oppmøte :(

Passiv i beste fall

Lege: Khoa Duong Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege nå i snart ett år og jeg klarer ikke å forstå de lovprisninger andre gir her. Helt sikkert en snill mann, men det er total mangel på tilbakemelding og svar på spørsmål, ingen henvisninger eller forsøk på å bidra til at pasienten skal få det bedre.

Her må du selv foreslå hva du ønsker og hvis du stiller enkle spørsmål og ber om en vurdering eller på annet vis etterlyser dialog, må du belage det på å gå i fulllstendig uvisshet og uro over de minste ting.

Tar seg god tid når en først har fått time, men disse går det gjerne en måned mellom hver gang og lege kan plutselig finne på å avlyse en time fordi han skal reise på kurs. Bedagelig anlagt, tar seg god tid til å lytte, men de færreste går til legen for å snakke og opplevelsen minner litt om en hengemyr - tunggrodd og detaljer i henvisninger, sykemeldinger o.l som har store konsekvenser for pasienten, er ikke så viktig for denne legen.

Men sikkerog god lege dersom du bare trenger en resept. Ønsker å utstårle tillit, forstå og sette seg inn i situasjonen, men dette altså på bekostning av at noe faktisk skjer. Dersom lege ikke vet svarene, må du belage deg på at han insisterer på at han selv skal forstå hva enn han han lurer på, men hva han faktisk lurer på, holder han for seg selv. Tilbyr digitale tjenester på helsenorge, men velger å la være å bruke disse til å svare på enkle spørsmål.

Positivt er at legekontoret ligger i fine omgivelser, hyggelige damer i resepsjonen

Topp lege

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Fantastisk lege, elendig skrankepersonale!

Dårlig tilgjengelighet går ikkje på legen, men at de i skranken nekter deg legetime. Enten er du for frisk eller for syk til å komme inn.

Legen er den beste fastlegen eg har hatt.

Fantastisk lege

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Lene er imøtekommende, dyktig, forståelsesfull og profesjonell! Jeg har fått den beste service jeg kunne tenke meg, både vedrørende svangerskap og andre ting jeg har måtte gå til henne med. Man føler seg sett og hørt av Lene og man får alltid den hjelpen man trenger.