Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Uempatisk og lite forståelse

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Har Diabetes 2. Er trøtt hver morgen og tisser 7 - 11 ganger i timen. Har sagt til legen at jeg ikke klarer å utføre jobben som sikkerhetsvakt. Trenger hjelp til å søke uføretrygd. Legen nekter å hjelpe meg med søknaden til tross for at jeg har sykdom.

Ser ikke pasienten/liten innsikt til pas behov

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Min mor går til denne legen og har fått slett behandling nå i lang tid.
Det være seg medisinering eller til å bli sett og hørt i forhånd til medisinsk tilstand.
Har anbefalt henne å bytte fastlege ASAP.

Hyggelig, men svært vanskelig å få time

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Jeg bor store deler av året i utlandet, og er derfor avhengig av å få time når jeg er hjemme. Det er som regel om sommeren, og det er da dette legekontoret svikter. Legene tar ferie i slutten av juni til august, og på denne tiden er det ikke mulig å få time dersom det ikke er akutt. For å unngå dette har jeg bestillt time 6 uker i forveien for å være sikker på at det skal passe, og lagt igjen kontaktinfo for at de skal kunne nå meg dersom den må flyttes. De klarer allikevel ikke å få til dette, og det er synd at man må bli sint på telefonen for å føle seg hørt. Dette har skjedd hver gang jeg har ønsket time om sommeren over flere år, og jeg velger nå å trekke meg fra listene deres. Jeg vil ikke at de skal få støtte for meg som pasient når jeg ikke kan få time når jeg trenger det. At de attpåtil har to timer pause fra telefonen hver dag (1130-1330) gjør det heller ikke lettere å nå dem. Legen er hyggelig nok når jeg har fått en time, og kontoret er i et nytt flott lokale, men det er timelistene ved legekontoret som ikke går opp.

Rett og slett elendig

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

+Fint lite postivt å trekke frem.
-Liten troverdighet, fremstår svakt faglig, innbyr ikke til noe tillitsforhold, glemmer avtaler, tar ikke kontakt vedrørende svar på blodprøver, glemmer å sende henvisninger.

Snill og grei

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Snill og grei. Mangler nok noe på oppfølgingen.I det hele passe fornøyd.