Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Line måtte jeg slutte å bruke da jeg flyttet. Hun er faktisk den aller beste legen jeg har hatt. Følger opp, har tid å lytte, tar pasienten på alvor og sjekker alt ut før hun gir seg. Jeg vurderer å gå tilbake til henne, til tross for at jeg må kjøre 1 time for å komme til henne. Hun er desverre ikke ledig nå, men jeg skal følge med. Jeg har fått ny fastlege. Line og den nye er som himmel og helvete for å si det rett ut.

Behaglig og dyktig

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Hun er aldri klar til bestillt time,men går gjerne en halv time på venting.Hun er en dyktig lege som får deg til å slappe av og hun er lett å prate med.Minner om den "gamle huslegen"Har hatt henne fra hennes første dag som fastlege og kan nå ikke tenke meg å gå til annen lege

Flink med meg. Men mange tabber med barna mine, som også går der.

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Ventetiden på legekontoret er alltid fra en halvtime til overkant av en time. Det er ekstra slitsomt når det gjelder å vente med barn. Så håper virkelig på en bedring der. Men hun tar seg god tid med med, og hører på det jeg har å si. Hun er oppriktig, og Evt gir råd eller oppstart av noe behandling, hvis hun mener det er på sin plass.

Det er den beste legen jeg noen sinne har hatt, og har

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Har akkurat skrevet om dere alle som ble lagt ut på facebook.
Ellers så er det ikke så mye å si om Pernille. Hun er en god lee, som tar seg tid til å lytte på pasienten. Et godt menneske!!

Hun er min guardian Angel! Det sier vel alt. Bare vær ærlig mot henne, og det skal man jo være mot alle!?

En lyttende og observant lege.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Byttet til dr. Bar-Nathan i 2011 og har ikke angret et sekund. Hun er alltid blid, har tid til å lytte og henviser videre dersom noe er uklart. Får skriftlige tilbakemeldinger dersom hun ikke er fornøyd med prøver etc. En lege etter "mitt hode".