Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Fantastisk!

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

En sjelden kombinasjon av dyktig, imøtekommende, lyttende, blid, varm, empatisk, kunnskapsrik, tydelig og genuin.
Dette er en fastlege jeg vil beholde så lenge det er mulig, for jeg har aldri hatt en bedre lege. Har aldri hatt en dårlig opplevelse hos Line, og har alltid blitt tatt på alvor.
Alltid godt humør, alltid nøye og alltid god oppfølging.

God lytter og forståelsesfull

Lege: Rehman Ul-Haq Qazi Skrevet

Tok seg tid til å lytte på meg, viste full forståelse og hensyn til mine følelser. Viste initiativ til å ta prøver. Kroppsspråket var imøtekommende. Alt i alt kjempe fornøyd av å ha han som min fastlege. Håper han fortsetter slikt.

Utrolig god dame

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Om det ikke var for at jeg flyttet vekk hadde jeg ikke byttet fastlege. Silja fortjener virkelig all ros! Veldig glad i henne som lege. Fikk meg alltid til å føle meg sett! I motsetning til sine kollegaer på samme legekontor.

lite brukermedvirkning og villighet til å samarbeide med pasienter

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg har opplevd en rekke uheldige hendelser tidligere der jeg har valgt å unnskylde hennes oppførsel og trodd at hun ikke mente det hun sa eller gjorde, selv om det har hatt negativ innvirkning på min egen psykiske helse.

Jeg har hatt gjentatte opplevelser der jeg har følt meg ignorert og at jeg ikke får hjelpen jeg trenger. I utallige situasjoner har jeg opplevd at mine bekymringer og behov ikke blir lyttet til, og jeg har følt meg motarbeidet når det kommer til å få nødvendig hjelp og støtte fra henne. Dette har ført til en konstant følelse av mistillit og ubehag ved tanken på å besøke legen - et sted som burde være en trygg og støttende arena.

Det ble legebytte på meg med engang!

Nøye og detaljert!

Lege: Rehman Ul-Haq Qazi Skrevet

Byttet til listen hans når jeg hørte han skulle begynne som fastlege. Møtte Rehman på Diakonhjemmet hvor han jobbet og tok seg av meg når jeg hadde drypp, han er spesialist i indremedisin og geriatri i tillegg! Anbefales!