Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Legesenter med dårlig tilgjengelighet

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Tilgjengeligheten på dette legesenteret generelt er for dårlig! Jeg har hatt Line som fastlege i mer enn 10 år. Jeg har måttet vente minimum 2-3 uker (gjerne fire) for time for meg og mine barn.
Nå er hun bare tilgjengelig på telefon, ikke oppmøte! Hun er flink til å lytte men ikke flink til videre henvisning eller utredning.

Svært bra

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Meget grundig.Hun har empati for sine pasienter. God til å lytte . Flink til å sende videre. . Følger svært godt opp.

Lyttende og dyktig lege

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Lyttende lege som oppleves trygg og dyktig. Meget fornøyd med å ha Christina som fastlege. Hun tar bekymringer på alvor, og får opplevelsen av at hun tar seg tid, selv om det er hektisk. Hun var kjapp med å henvise videre til spesialist, den gangen det var behov for videre undersøkelser.

Dyktig og lyttende fastlege

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Svært takknemlig for at jeg har Dr. Fredheim som fastlege.
Faglig dyktig, lyttende. Opplever å bli tatt på alvor.
Fulgt opp grundig og greit helt til problemstillingen er avsluttet.
Tilgjengeligheten handler etter mitt syn ikke om den enkelte lege, og jeg har fått nødvendig hjelp innen rimelig tid.

Dårlig tilgjengelighet

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Pernille er ikke tilgjengelig på Bøler. Har hatt henne som fastlegen i over 1 år og aldri møtt henne.
Det er forferdelig vanskelig å nå fram når man ringer til legesenteret. Har erfart flere ganger at jeg måtte ringe over 5 ganger for å få tak i noen. Man står ikke i kø eller får beskjed at linjen er opptatt, men det bare ringer og ringer, og det er ingen som tar telefon uansett om man ringer tidlig på morgningen ved 12-tida eller etter kl. 12.

Vikarlege for Persille [initialier fjernet av moderator] er meget lite engasjert fastlege, er alltid 30 min - 1 1/2 t sen til mine timeavtaler og når det er min tur så har hun ikke mer en maks 10 min for meg.

Hun er veldig sparsom når hun gir informasjon, hun glemmer, gjør ting feil og følger meg ikke opp slik som hun burde for min problematikk. Jeg er fortvilet og føler jeg ikke kan stole på henne.