Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Beste på Haugerud

Lege: Ersan Krckov Skrevet

Har gått på Haugerud i flere år, fikk ny fastlege i april, Ersan.
Opplevelsen hos denne legen er over forventning. Smart, oppegående og veldig kunnskapsrik. Beste jeg har opplevd på Haugerud og virkelig ett løft for legesenteret. Han har en stil som passer meg godt, rolig og avslappet, med fokus på å løse mine utfordringer.
Sender svar innen kort tid på prøver med vurdering.
«Du skal få det jeg ville gitt til min bror»…
Mange fastleger har noe å lære av denne mannen, håper han blir lenge. Min kone er også på listen og har slitt med lavt stoffskifte i mange år og er nå helt fin. Han er spesialist i hormoner og perfekt for oss begge.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ersan Krckov Skrevet

Jeg har vært hos flere fastleger og blitt utrolig skuffet flere ganger. Jeg har gått i flere år med store smerter, og fått høre at jeg ikke feilte noe. Så var jeg så heldig at jeg kom til Ersan Krkov. Jeg har aldri møtt en slik lege. Nå føler jeg meg trygg og sett. Han virker veldig kunnskapsrik, er utrolig hyggelig.

Seriøs og trygg

Lege: Rehman Ul-Haq Qazi Skrevet

Veldig godt inntrykk av Rehman som er både effektiv, lyttende og man føler seg ivaretatt. Veldig glad for at jeg fikk han som fastlege etter min forrige sluttet på Haugerud legesenter.

Drømme lege

Lege: Ersan Krckov Skrevet

Jeg er sterk voksen dama og har mange kroniske sykdommer og har møtt mange faste leger, gode og dårlige, men Ersan er den dyktigste fast legen jeg noen gang har hatt. Han er kunnskapsrik, empatisk, rolig og alltid i godt humør. Han lytter på pas Dette er den første fastlegen jeg kan snakke meg om familieproblemer fordi jeg føler meg forståelsesfull. Jeg vet at min helse i trygge hender. Han er en stjerne lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Føler at jeg blir tatt seriøst og sett. Dyktig og virker som at hun bryr seg. Hyggelig med en fastlege som har menneskelige egenskaper.