Solbakken Legesenter

Torvmyrveien 4E 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Solbakken Legesenter

Kjempe fornøyd.

Lege: Stanko Matic Skrevet

Kjempe fornøyd med legen på alle måter.Har annbefalt ham til familie og venner.Tar seg tid til å lytte,forklarer ting jeg lurer på.Holder tiden 100prosent.

Travelhet gir Dårligere kvalitet .

Lege: Stanko Matic Skrevet

Han har blitt en "travel"lege de siste årene. Har flere ganger måtte gå ,uten å fått trengende medisiner,og før jeg har fått beskrevet alle syntomer. Ser ut til å være viktigere for han å skrive på dataen en å lytte å vurdere. Jeg har blitt stoppet flere gang med å beskrive syntomer,han sa han kunne "bare"ta en ting om gangen,for ellers ble det overfladisk!
Min tanke er at det er hva han har blitt selv,ettersom han ikke er"tilstede"i hva pasientens behov er.

En fantastisk lege

Lege: Stanko Matic Skrevet

Dr. Stanko Matic bryr seg om pasientene sine. Jeg stoler 100% på ham.Har masse erfaring.
Han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner og han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Han er en av de beste legene jeg har møtt og men han bruker ikke mer tid enn nødvendig,altså han er effektiv.

Aldri mer til ham!!!!

Lege: Stanko Matic Skrevet

En lege som tydeligvis har dårlig tid! Følte meg rett og slett uvelkommen på kontoret hans! Lite opptatt av meg som pasient, men desto mer opptatt av å følge med på om jeg betalte regningen min! Følte meg rett og slett ganske deppa da jeg forlot legesenteret! Takk og pris for at han ikke er min fastlege'n

Dyktig, men litt lei?

Lege: Stanko Matic Skrevet

Jeg har hatt Stanko som fastlege i snart fem år, men har nå valgt å bytte, hovedsaklig pga. flytting (til nabokommune), men også fordi jeg har inntrykk av at han rett og slett er litt lei av jobben sin.

Det er ingen tvil om at han er faglig dyktig, og han er også en svært sympatisk og lun person, men de siste gangene jeg har vært der har jeg fått inntrykk av at han helst vil ha meg ut døren så snart som mulig. Har også inntrykk av at han har mistet respekten for meg som person fordi jeg ikke har respondert så bra på behandlingen som han kanskje hadde håpet. Jeg sliter med lette til moderate psykiske plager, som han har gjort mye for å hjelpe meg med, men jeg har flere ganger blitt bedre for så å få tilbakefall. Det virker som han blir veldig skuffet over meg, og jeg kvier meg for å gå dit og fortelle at jeg har det vanskelig igjen. Slik bør det vel ikke være.