Solbakken Legesenter

Torvmyrveien 4E 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Solbakken Legesenter

SUPER

Lege: Stanko Matic Skrevet

Jeg har ikke fast lege hos Raft klinikken men har benyttet meg av Stanko når jeg har trengt legetime, han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner av hva som er galt med deg. Han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Tommel opp for Stanko.

Veldig fornøyd med min lege

Lege: Stanko Matic Skrevet

Dessverre sluttet min fastlege over 17 år og gikk over i annet arbeid hos fylkeslegen. Ble tatt godt imot hos Stanko Matic fra første stund. Dette er en lege som tok grep i mine plager, både fysiske og psykiske. Har bare lovord om Raftklinikken og ikke minst de elskverdige og serviceinnstilte damene som møter deg i døren.

Fantastig lege..

Lege: Stanko Matic Skrevet

Har alltid vært gdt fornøyd med han, men er enig at han er mest innteresert i å få neste kunde inn fortest mulig, selv om jeg har bestillt vanlig time og får reseptene med en gang, men synes han kunne svart på andre spørsmål. Så lenge det bare tar 2 minutter å skrive reseptene ut, så kan han ikke avse noen minutter til. Sier bare at jeg må bestille nye time for det spørsmålet.... Så jeg har blitt skuffet di siste månedene av han, desverre. Han har hjulpet meg å trappe av sterke medisiner, setter stor pris på det, men synes han trapper alltfor fort ned på medisiner jeg har gått på daglig i flere år. På en mnd så trappet han ned til halvparten av angstmedisinene og det fungerer jo selvsagt ikke. Så nå skal jeg snakke med han neste time og hvis vi ikke blir enige så må jeg desverre bytte fastlege.

Fantastisk lege

Lege: Stanko Matic Skrevet

Han bryr seg om pasientene sine. Jeg stoler 100% på ham.Har masse erfaring.Vet og kan MYE.

Vil ikke prøve videre med ting som har virket for meg

Lege: Stanko Matic Skrevet

Har et stort problem med nakken, han har aldri sjekket nakken min selv om det er den som gir meg migrenen. Han er høflig og lytter men har ikke sjekket meg på noen måte. Er rask med å prøve forebyggende medisiner for migrene, problemet mitt er at migrenen kommer av nakke problemer etter en ulykke, hver at de medisinene demper litt av anfalet men ødelegger og livskvaliten samtidig. Virker som om han tror at jeg får en tur/rus av medisinene som jeg har spurt etter, mitt ønske er bare noe som virker når jeg får anfall, er det samme for meg hva det er bare det virker å ikke ødelegger resten av livskvaliteten. Bytter nå lege i håp om at neste vil utrede nakken min;)