Moa Legekontor

Vestmoa 6 6018 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Moa Legekontor

Overfladisk og bestemt.

Lege: Sara Roald Skrevet

Fikk ingen hjelp, følte jeg ikke ble trodd.
Ikke ble jeg undersøkt skikkelig heller, dette var en meget ubehagelig legetime.

Svært arrogant

Lege: Sven Jakob Nordstrand Skrevet

Fikk time på dagen da jeg ringte inn for en akutt eksemtilstand som ville påvirke arbeidsdagen min. Da jeg kom inn hos Nordstrand sa han umiddelbart da jeg viste han tilstanden at "dette ikke er akutt nok, til å få time på dagen".
Han mente videre at tilstanden ikke var noe å gjør med, uten å undersøke videre, og at jeg ikke skulle klø.
Han ga meg ikke sykemelding, så jeg måtte ta ut egenmelding da jeg ikke kunne gå på jobben slik.

Jeg har aldri blitt møtt med så lite forståelse og arroganse fra en lege. Jeg var ute fra konsultasjonen etter 5 minutter, og det virket som har bare ville ha meg ut av rommet.

Dyktig lege

Lege: Sven Jakob Nordstrand Skrevet

Etter min mening er han flink å lytte, svarer raskt på meldinger i Helsenorge.Tar seg god tid når man er i timen.

Trygg veiledning

Lege: Sven Jakob Nordstrand Skrevet

Byttet til Nordstrand og fikk i første møtet et veldig positivt inntrykk, og velformulert informasjon.

Overkjører deg totalt.

Lege: Sven Jakob Nordstrand Skrevet

Lite empati, har bestemt seg for at det han har sagt er «rett» og holder ved det uansett hva pasient sier. Opplevde markant forverring i min tilstand, ble likevel ikke hørt. I måten han svarer på i tilbakemelding opplever jeg han som arrogant. Jeg måtte ty til andre måter å få hjelp til med min tilstand. Anbefaler å velge en annen fastlege.